bredo
|
De wind is aan hoor, niet zeuren maar gaan!
|
|
|
surfingden
|
Ik ga ook zo naar schell.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iedereen naar schel alstublieft
|
|
|
@LaurenS
|
Pak zo wel ff de motor, geen parkeerproblemen .....
|
|
|
|
|
Ro@ld
|
Heerlijk gevaren op schellinkhout, wat een weertje vandaag. En super gezellig weer met de badgasten :-)
|
|
|
surfingden
|
Wat een topdag op schell weer.....
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Zo, topdag op texel. Niet druk, superconstante wind, van 12 tot 5 op het water.. Nu gaar aan tafel.. Hopen op nog wat wind morgen voor een mooie zondagsessie. Nog meer badgasten op texel?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lekker dagje, de ene kant upwind varen ging goed en het was 3x gelukt om te keren Wilde niet te lang gaan ivm mijn knie. Toen pakte iemand een kite niet goed aan, dus ik sprintte er naar toe om die kerel te helpen, alleen niet stond ik in een kuil in het gras, enkel dubbel Begint al lekker dik te worden nu.
|
|
|
Guusz
Geen avatar
|
Na dat m'n 9m Best Waroo tot 2 keer toe leegliep op het water was ik een beetje klaar met dat ding... Maar gelukkig hebben de jongens(en meid) van corekitesurf mn dag gered door me een Core GTS te "lenen" voor een verlengde testsessie.... Dat is wel een wereld van verschil met die oude Waroo
|
|
|
|
TBK
|
Helmaal waar John, ik ben ook kompleet kapotski ! Ik dacht dat je het in de ouwelulle hoek wat rustiger aan kon doen maar forget it , afzien afzien en nog is afzien. Ik heb wel de camper van de beun in Enkhuizen op de camping zien staan, toen ik over de dijk keek bij Schellie.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat een top dag. Wel aan de anderkant van het Ijsselmeer (Mirns) Dikke bak wind en lekker in mijn Egypte outfit. Graag meer van dit soort dagen. Eerst met de 11 en later met de 8 Half 7 van het water gegaan en net thuis. Moe maar voldaan. Hoop morgen weer. En volgens mij heb je gelijk Frank. Tijdens mijn sprong richting Enkhuizen gekeken en volgens mij zag ik idd de campert van Beuntie, hij mag het dak wel eens wassen zag ik. Zit allemaal mos op.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Topdag op Wijk en erruuggg gezellig met veel Kings. Lekker gepowerd met de 9. Goed dom weer in de vertrouwde Noordzee te liggen.....
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dat Mirns topic is zo goed als dood. Alle Mirns locals hebben een Facobook topic. Zolals je begrijpt ik had geen facebook, ik heb geen facebook en wil die shit ook niet hebben. Dus dan maar hier wat onzin plaatsen. maak je niet druk ik slaap niet bij jou. Vraag beun maar met zijn geschreeuw door het hotel. Slik maar vast een vork in want voor je het weet stopt hij wat in je sterretje. .. Zal speciaal voor jou een cursus Amsterdams gaan doen bij de LOI. Ik ken al een paar woorden. Jihaaaaa, teringlijers, shijt moffen, pestlijers. ....see you on Shiphol. Met of zonder kitetas
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Bammm wat een wind vandaag op Schellinkhout. Heeeeerlijk!
|
|
|
|
bredo
|
Nog lekker even een avondsessie op Castricum heerlijk! Ondergaand zonnetje en met drie man op het water...wat wil je nog meer.....
|
|
|