IlaanV
Geen avatar
|
Jongens was top een hele leuke middag op wijk bunker
|
|
|
Fe®®y
|
Jongens was top een hele leuke middag op wijk bunker dat kwam door de koeken Ilaan. was aan het eind wel flink trappen met me 9. morgen het laatste beetje wind van deze week ff opmaken.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Jongens was top een hele leuke middag op wijk bunker dat kwam door de koeken Ilaan. was aan het eind wel flink trappen met me 9. morgen het laatste beetje wind van deze week ff opmaken. koeken waren idd lekker ging zeker niet meer ferry, 1 stap achteruit 4 stappen vooruit,
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
WAT EEN TOP BEUK SESSIE! 38 om 50 knopen, lekker gepowered met de 7m dus . Ging echt bizar hoog net als Jannis en Floris. We gingen allemaal wel dik 15m+ en vlogen echt bizar ver downwind met elke sprong. Alles zeiknat maar je moet er wat voor over hebben.
|
|
|
@LaurenS
|
Vroeg uit de veertjes,22 knopjes voorspelt dus gaan we er een lekker daggie van maken .Twijfel tussen Andoik en Wijk... Kijk wel ,neig naar Wijk bunker
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja is zeker ook een mooie optie,weet niet of die wind wel lekker doorkomt met N,NNW ?,ga eerst wel ff kijken op Ijmuiden is inderdaad fraaier
|
|
|
|
GetHigh
|
Nog iemand naar muiderberg? Lijkt minimaal maar misschien met de 15m?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Zit nog te twijfelen tussen muiderberg en Ijmuiden.. Heb de 15 ook in de bus liggen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dat is mooi Johan,ik zat op Ijmuiden en ook die sessie was ook niet te versmaden ,lekker vlak achter de pier en verderop richting IJmuiderslag mooie cleane golven ...heb genoten en het was lekker rustig.Nu maar hopen dat ik nog wat wind voor Robbert heb achtergelaten,volgens mij wel
|
|
|
Giertje
|
Zo Johan nieuwe auto gekocht?
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Weertje was weer goed op Andijk. Geen heel geweldige sessie gehad maar de kiteloop backloops gaan weer beter op hoogte. En de frontroll/s-bend gaat ook steeds beter
|
|
|
|
|
|
|
bredo
|
gisteren ook nog even lekker een uurtje in de avond gekite met 10 meter bij castricum aan zee.. Was net aan te doen, best wel flinke bakken zeg wauw!! Van het weekend maar eens mijn 8 meter uitproberen! laat de wind maar komen!!
|
|
|
@LaurenS
|
ijmuiden Waarom vraag je het dan Manfie Het lijkt erop dat we vanaf zaterdag een volle week DIKKE wind hebben ,oh yeeeeeee
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net op RTLweer geven ze voor morgen ook ZW 4 bf en voor zaterdag ook wind alleen veeell regen. Zondag lijkt een goede dag te worden met ZW 5/6 Laten we het hopen dat het uitkomt ....heb er zin in.. heb al 2 weken niet op het water gestaan...
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er goed uit mannen, ben jaloers, misschien toch ook nog maar naar Brasil dit jaar?
|
|
|