@LaurenS
|
JaJaJa ,echte oldskoolridders.... Staan jullie er al om 08:00 uur op,of zo , lekker rustig op Cauipe
|
|
|
|
prutmonster
|
Lijkt verdacht veel op het meertje bij Andijk . Trouwens wind nu op schellie ?
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Wind mag wel wat aantrekken van mij, zo is het een paar knopen te weinig voor een lightwind sessie
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lijkt verdacht veel op het meertje bij Andijk . Trouwens wind nu op schellie ?
14 tot 17 knopen volgens de 10 minuten waarnemingen.
|
|
|
PeeWee
|
Toch ff lekker gevaren op schellie, had wel de 17m nodig. Lekker rustig, maar wel een beetje chillie.
See joes
|
|
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Wij hadden vandaag een heerlijke (les)dag op Bakkum. Weer eens wat anders dan Schellinkhout, Andijk of Edam. Lekker de ruimte als enige kiters.
|
|
|
Langbeest
|
Goed bezig vrienden...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen is ie NW, ga maar lekkar naar IJmuiden denk, was vorige keer zeer goed bevallen met deze richting, surfboardje gaat mee dit keer voor de cleane waves
|
|
|
Langbeest
|
In de ochtend nog ZW middag naar NW. Ben benieuwd hoe laat
|
|
|
KiteFEEL
|
Dit is toch de mooiste tijd van het jaar!!! OK, Cumbuco zag er ook wel erg lekker uit, maar de herfst zou ik nou niet willen missen.
|
|
|
@LaurenS
|
OK, Cumbuco zag er ook wel erg lekker uit, maar de herfst zou ik nou niet willen missen.
Zo is dat,maar toch zit ik liever in Koemboek met elke dag 25 knopjes en sonn,hier mot je het nog maar afwachten nog effies Anyway morgen ben ik veroordeeld tot Ijmuiden,ook geen straf. @ Erwin ,volgens mij draait ie al vroeg ,ik bedoel 9 a10 uur naar NW met 20 pluzzz
|
|
|
Tim_GTS5
|
En een bak regen volgens mij ... ?
|
|
|
Giertje
|
Komop mannen komt er nog een terugmelding van de downwinder van Pacheco naar Cauipe. Hier is het alleen maar regen en misschien morgen nog wat wind. wie is trouwens de griezel in die pyamabroek en die enge handjes.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Downwinder was top. Echt gaaf om te doen. Daarna meteen de lagoon van Cauipe op voor een echte knalsessie. Godallejezus wat een wind vandaag. Helemaal geweldig.
|
|
|
|
TBK
|
Het is net schellie, zie dezelfde gasten op een stinkende plas vlak water.
Wat je zegt klopt helemaal Frank, stinken doet het zeker maar het is gewoon vies lekker.
|
|
|
BaSS
|
Ik kom net thuis en het eerste wat ik doe is checken of er al nieuwe fotos zijn !! Man man man.. ik gun het jullie van harte... waarom ben ik dan toch zo jaloers, lol Meerrrrr fotos aub! Stay veilig mannuh, jij ook Herman!
|
|
|