TBK
|
Trailertje ziet er gelikt uit Erwin. Je wordt al een geduchte concurrent voor HH. Ik kan bijna niet wachten op de première.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wordt een topperrrrr Erwin ik voel het !!!! mooie korte sjots !!!!!!!!!!!
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
BaSS
|
Ah... daar hangt de rest van de badgasten dus uit! sneeeuwww... Veel plezier morgen heren! (gelukkig heb ik nu die 6 meter dan had ik er in theorie bij kunnen zijn )
|
|
|
|
BaSS
|
Haha, krap bij kas, hoe kan dat nou?!?!?!?!?!?! Moet ik een lijstje opnoemen? Herman wees je voorzichtig zonder volwassenen erbij? Kom maar door met die lente!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja lekker hè. Wat een voorspellingen weer. Heerlijk. Effe happie doen, kleine naar school helpen en dan off to Schellie. Moet om 11.30 uur weer weg daar. Vanmiddag met die kleine op stap. Morgenochtend ook weer naar Schellie. Zijn de voorspellingen nog beter. Moet ik een lijstje opnoemen? Is echt maar een heeeeeeeel kort lijstje hoor vriend. Kan ik misschien een tientje bij je lenen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
en dan off to Schellie. En............... hoe was het ??? Morgenochtend ook weer naar Schellie. Zijn de voorspellingen nog beter. YeSS Hoe laat ben je er ??? Heb middagdienst misschien kan ik ergens een gaaaaaaatje vinde
|
|
|
fleurique
|
iemand rond 13.00 op schell?
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wind lijkt wel wat minder op 10 min waarneming. Zit nu nog op me werruk en zou vrij moeten nemen als ik vanmiddag nog wil Ik denk dat ik maar voor morgenochtend kies voor dat ik weer ga werruku ik kiek het nog effe an
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Die nieuwe handschoenen zijn echt geweldig Peter. Had ook warme zweterige handen in die dingen. Heb ze op een gegeven moment even in het water gehouden, omdat mijn handen echt te warm werden. Topaankoop dus. Normaal gesproken geloof ik je niet maar deze keer wel. ga ze direct bestellen. Ken ik ze straks ook mooi gebruiken op Sal en Comboek.
|
|
|
|
Langbeest
|
Was evengoed wel even lekker vandaag met de 12. Mocht effe meer zijn vanmiddag maar goed, zonnetje maakte een hoop goed. Nog even staan ouwehoeren met Herman en Klaas, altijd gezellig. Wel nog iemand zijn boardje teruggehaald, best lastig om met 2 boardjes te starten als er net even te weinig wind staat om niet te hoeven sinussen met de start. Gaat een stuk beter met wat meer wind.
|
|
|
FlyingHigh
|
Je had ook op allebei de boardjes moeten gaan staan, alla waterskien. Had je hem niet meer af willen geven Was idd ff gezellig. Zelfs Ger, was ff uit z'n winterslaap ontwaakt Vandaag een paar onefooters geprobeerd en ze lukten ook nog . Ook nog een paar backroll transities gedaan, maar daar kwam ik met te weinig snelheid uit om door te varen. Komt goed. Have fun de komende dagen op het water mensen
|
|
|
bredo
|
Die nieuwe handschoenen zijn echt geweldig Peter. Had ook warme zweterige handen in die dingen. Heb ze op een gegeven moment even in het water gehouden, omdat mijn handen echt te warm werden. Topaankoop dus. Normaal gesproken geloof ik je niet maar deze keer wel. ga ze direct bestellen. Ken ik ze straks ook mooi gebruiken op Sal en Comboek. Het is ook rond de 8-10 graden buiten, dat scheelt!!
|
|
|
@LaurenS
|
Ja dat scheelt wel ja idd,ik stond er vorige week ook met die wanten op van Rip Curl,toen was het wat frisser. Veel kiters zag je worstelen en klagen over koude handjes,wel apart als je dan met zweet handen op het water staat ....relaxed toch
|
|
|
Giertje
|
Langbeest Bedankt! Ik vond het water wat te koud om te bodydraggen.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Je had ook op allebei de boardjes moeten gaan staan, alla waterskien. Had je hem niet meer af willen geven Was idd ff gezellig. Zelfs Ger, was ff uit z'n winterslaap ontwaakt Vandaag een paar onefooters geprobeerd en ze lukten ook nog . Ook nog een paar backroll transities gedaan, maar daar kwam ik met te weinig snelheid uit om door te varen. Komt goed. Have fun de komende dagen op het water mensen Top Herman, die one-footers kan je mooi weer aan mij leren de volgende keer dat we elkaar zien! Weekend ziet er vol met wind uit!
|
|
|
FlyingHigh
|
Gaan we doen Boudewijn. Vertrek alleen morgen wel naar Kaapstad, dus dat zal dan pas ergens volgende week pas kunnen. Helaas is de woei in Kaapstad eruit gedoken en laat ik de spulletjes( inclusief John) maar thuis. Mocht er toch nog woei komen, huur ik daar wel setje. Gaan gewoon iedere dag wijntourtje pakken ofzo. Veel plezier hier op het water! Staat flink wat wind in de planning
|
|
|