|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sterkte!! Dat t allemaal bij een sissertje blijft...
|
|
|
|
TBK
|
Beterschap voor je meissie Herman ! Haar verzorgen lukt jou wel , volgens mij heb jezelf die blinde darm er nog uitgehaald. Hopelijk is ze snel op de been, kan jij weer ki..........n
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als je morgenochtend ook even naar Schellie komt, wil ik je litteken graag zien. Zal wel een mooie oorlogswond zijn van 50 jaar geleden. 09.15 uur ben ik er.
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik zag vandaag allemaal mannen met van die aparte handschoenen. Omdat ik steeds van koue jatten heb in die ion claws ben ik meer dan geintereseerd in die ripcurls? Waar kan ik die bestellen?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Je had ook ff langer moeten blijven Ries... <Ries gaat weg en de wind trekt aan> Bas en ik zijn tot kwart over 6 gebleven en de wind nam alleen maar toe en toe en met 2 man is Swoody dan een groot plasje. Loonde zekers, 8m deed zijn werk meer dan goed Uiteindelijk was het zo donker dat je de golven niet meer goed kon zien Toen heeft Bas t licht uitgedaan....
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Bedankt mensen voor de steunbetuigingen . Blindedarm is eruit en mijn sgatje weer bij . Gelukkig doen ze het niet meer zoals in jouw tijd Ries. Dit blijft bij een klein gaatje net onder de navel. Had hem mee naar huis John, maar liep hier een kat en die darm had hem niet zien aankomen en weg wassie . Hoop volgende week wel weer te kunnen kiten. Vraag haar pa&ma wel keer om daggie op te passen. Doen ze graag. Veel plezier op het water mannen
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Was weer lekker, des te later des te beter de wind. We gingen weer hoog en hard jammer dat ik op t eind bijna een aanvaring met de dijk had eind goed al goed zeggen ze dan..
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Oops, wat ging er mis Bas?
|
|
|
@LaurenS
|
megaloop denk ,ff kijken of ik morgenochtend ook nog puf heb...ben redelijk gaar na vandaag
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Tsja wat ging er mis? Dat moet je aan Klaas vragen ik maakte t allemaal niet zo bewust mee ????
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Jammer John,ik ga nog wel even kijken...uurtje of 09:00 /09.30 @ schell.Nog ff 2 a 3 uurtjes meepikken
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tsja wat ging er mis? Dat moet je aan Klaas vragen ik maakte t allemaal niet zo bewust mee ????
Megaloop die iets te laag was gesprongen waardoor de landing niet helemaal perfect meer liep; volle stuiter op t water ennn (!) weer opnieuw DW gelanceerd doordat de bar ongelukkigerwijze aan de verkeerde kant werd gegrepen (ongewilde loepi ) en dat alles bij kaarslicht... om pakweg 10m voor de kant tot stilstand te komen was tamelijk scary
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iemand nog een 4 of 5m in de test voor zaterdag ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
G'woon veel rijst met bonen eten en een loodvestje om doen... Pak je je 7m en vliegen maar
|
|
|
@LaurenS
|
Was nog ff lekker op schell,eerst met de 9m2 ,toen de 11 maar gepakt en toen na een uurtje of 2 gekitte te hebben, de wind er helemaal uitkakte zoals voorspeld.Was lekker relaxed met een mannetje of 4 op het waterrrrrrr Van het weekend kunnen we weer helemaal los ,alhoewel zaterdag redelijk extreem gaat worden
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Jazeg hoop echt dat het zaterdag niet te hard wordt 13 graden engeen regen beter kan niet
|
|
|