|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mmm...stond op het punt om naar Schellie te gaan .. ..maar na de regen is volgens mij de wind ingekakt... .op de webcam van Wijk is ook al geen kiteactie meer te zien.. Ik sla vandaag maar over.. Voor morgen ziet het er wat beter uit .... See you..
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top sessie met mijn slingshotje en boots, flinke raileys gedaan. 1 dikke knalde ik wel bijna op de keien omdat m'n chickenloop niet goed zat waardoor ik niet kon inhaken en edgen. Boots is echt wel een stuk beter dan straps, veel stabieler en meer pop.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Op wijk was geen wind ff gegolfsurfd weertje was top, miss morgen beter we shall see
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Schellie was heerlijk, ik heb met de 17 gevaren, maar anderen voeren ook heerlijk met 12m, morgen weer, dan iets meer wind
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Wel weer lekker hoor, dat we al weer vroeger en langer door kunnen kiten. Have fun gozer. Denk dat je Schell ff voor jezelf hebt en je weinig mensen zult zien voor jij weg bent. Zou maar ff een extra leash meenemen, zodat je je kite zelf kunt oplaten.
|
|
|
the littleman
|
Ik en Roald zijn er ook al om 9 uur;)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zie ik jullie morgenochtend Patrick. En ik heb altijd een extra leash bij me Herman. Weet je toch.
|
|
|
Giertje
|
John niet te veel douchen, vrouwen houden wel van een heerlijk mannengeurtje.
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er morgen om een uurtje of 13:00 denk, dan zit je al weer aan de koffie met gebak John
|
|
|
|
|
Ro@ld
|
Zijn onderweg naar schell heurluk weertje ;-)
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Vanmiddag ook andere bezigheden, nu halverwege de haring rituelen, en daarna op naar schellinkhout, nu prachtig weer, op houtrib dijk 22 knopen, wordt een topdag
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor...het waait weer ...ga zo ook weer richting schellie ben er om een uurtje of 11.30..
|
|
|
joosie
|
hoppa lekker zon en zuidelijke windje pak is aan nu naar schelwoody
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jullie gaan, ik ben al terug. Lekkere ochtend hoor. Stond om 8.15 uur op het water en toen was het nog flink aanpoten met mijn 9 metertje. Na een uurtje werd de wind iets minder. Wel heerlijke ochtend zo zeg. Ruim 2 uur gevaren en het eerste uur Schellie gewoon helemaal voor mezelf. Nu gauw naar een verjaardag in Amsterdam. Ook gezellie. Have fun mannen vanmiddag
|
|
|
FlyingHigh
|
Straks weer naar huis vliegen en dan ben ik weer negen daagjes vrij. Als ik mij niet te verrot voel, ben ik morgenmiddag ook van de partij
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Wat een super de topsessie vandaag! Veel bekenden ook gezien op het water. Kan wel merken dat het weer zomer wordt zeg, de beginnersperikelen aan de kant en ook de drukte op het water begint ook weer te komen , wel lekker knus en zeker niet koud! Morgen weer zo'n dag!
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Kort maar krachtig, na een uurtje lekker te knallen van t water met een gat in me kop ????
|
|
|
@LaurenS
|
Jahaha wat een zalig gesjellig daggie was dat op schell, iedereen uit de winterslaap. Verlang naar morgen , wat zal het dan rustig zijn.
|
|
|