Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Toch nog wel lekker he, ik was nog even doorgegaan tot 12 uur en toen stelde t niet veel meer voor. Ik ben wel een beetje klaar met al die druilerige dagen, het zonnetje mag wel eens flink door gaan beuken zodat de wetsuit weer aan kan!
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Kijk ik op de verkeerde plek of is het deze hele week ruk? Mijn grootste kite is een 13m2, maar ik heb niet het idee dat dat ergens deze week genoeg is....
|
|
|
|
Langbeest
|
mmmmm ben ook bang van niet.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dan maar naar Bonaire vluchten voor 2 weken
|
|
|
Langbeest
|
pffffff, doe effe normaal Tim......
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Top Tim geniet er van.
|
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Hoop het wel voor je (en voor mezelf), maar heb er een hard hoofd in Vrijdag lijkt zowaar wat wind te komen, en nog uit de goede richting ook! Hopen dat het aanhoudt!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
mmmmh... t pluimpje laat anders niet veel goeds zien deze week... maar ja, iedereen definieert ook zo zijn eigen LE grens
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zo, na de tip van Tim die extensions maar op de lijnen vastgezet. Nu dus waarschijnlijk 26m ipv 21 (extensions zijn 5m).
Ik ben benieuwd of het varen en springen makkelijker gaat. Een omstander zei tegen mij, de eerste dag dat ik in de weer ging met mijn eigen spullen, dat ik die extensions er maar af moest halen, dat was alleen maar onhandig met uit de knoop halen etc, volgens hem.
Sindsdien dus met 21m gevaren.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Volgens mij heeft zeeko normaal 20m + 4m extensions. 26m kan overigens wel maar is al wat aan de lange kant. Tegenwoordig is 22-24m gangbaar.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Volgens mij heeft zeeko normaal 20m + 4m extensions. 26m kan overigens wel maar is al wat aan de lange kant. Tegenwoordig is 22-24m gangbaar.
Ik heb die ultimate bar, uit 2012 geloof ik. Heb de extensions even snel opgemeten door een paar stappen er naast te doen. Het kan inderdaad ook zo zijn dat ze 4 meter zijn hoor
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm Super Freitag ...nou ja super....relatief gezien dan
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik heb die ultimate bar, uit 2012 geloof ik. Heb de extensions even snel opgemeten door een paar stappen er naast te doen. Het kan inderdaad ook zo zijn dat ze 4 meter zijn hoor Die bar heeft idd 20 + 4 dus dan is 24m prima.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mmmm Super Freitag ...nou ja super....relatief gezien dan Voorspellingen voor morgen zijn al beter geworden. Hopen dat ze blijven staan. Ben ik lekker vroeg op de spot aanwezig 's Middags aan die arbeit hè dus een ochtend-workout voor papa En Beuntje..........van harte ouwe pik met je verjaardag
|
|
|