|
Tim_GTS5
|
Dit is Kitehigh haringhappert geen facebook
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen Medemblik maar ff checken,zonnetje 20 knopjes...klinkt mij goed
|
|
|
DM2008
|
Kan je een update vanaf de spot geven zo rond een uurtje of 12? Kijk ik of ik een middagje vrij neem .
|
|
|
@LaurenS
|
Kan je een update vanaf de spot geven zo rond een uurtje of 12? Kijk ik of ik een middagje vrij neem . Doen we ,niet te laat komen ...tegen het eind v/d middag kakt ie weer in !
|
|
|
|
@LaurenS
|
Rond de 20 knopen, helemAl goe !!!
|
|
|
DM2008
|
Dank voor de update! heb het 'risico' toch maar niet genomen, zag dat de wind ernstig afnam op de houtribdijk na 11.30 ...
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
De 17 in de lucht gegooid bij Edam en in een knoopje of 11-13 met 15 in de vlageng geknald. backroll to kopje thee drinken lukt nu!
|
|
|
TableTopje
|
Was lekker hè Ger op Edam.... :-) Vliegen als een malle...
|
|
|
Giertje
|
Ongelofelijk Tobias war ging je hoog! Wel een top kite die Naish. Welk model is het?
|
|
|
|
Giertje
|
Potverju wat zie jij er nog strak uit voor je leeftijd! Je heb dan wel je droogpak uit, maar waarom heb je nog je handschoenen aan en kniewarmers?
|
|
|
|
Giertje
|
Badgasten, jullie weten nog al veel. Afgelopen week heb ik gesproken met de boer van het landje bij Edam. Hij vertelde dat volgend jaar wordt begonnen met de Dijkversterking tussen Volendam en Hoorn en dat er buitendijks zo.n 50 meter uit de kant een een tweede lage dijk wordt aangelegd zodat tussen de bestaande dijk en de nieuw aan te leggen dijk een moerasgebied onstaat. Ik ben bang dat we de kitesurflocatie Edam hierdoor kwijt gaan raken. Wel Kl@te dit houdt dan in dat je met oosten wind naar Enkhuizen of Medemblik moet gaan met als nadeel dat het daar nog drukker gaat worden. Weet iemand van jullie hier meer van?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Gerrit misschien kan je hier bij het Hollands Noorder Kwartier Hoogheemraadschap wat vinden. Ik had de link er in geplakt maar dat werkt niet Ik heb zelf even gekeken maar vind niets op de zoeker moerasgebied.
|
|
|
|
PeeWee
|
Als ex-kwaliteitsmanager van het Hoogwaterbeschermingsprogramma HWBP . Kan ik je mededelen dat je inderdaad.deze kitespots op je buik kan schrijven, er is gekozen voor een buitendijkse oplossing. Hoe de laatste planning is kan ik je helaas niet vertellen, sorry Ger. Ik heb trouwens tijdens de uitjes langs de dijk met 'de hoge heren' wel duidelijk gemaakt dat er soms met Oostenwind gekite wordt, maar helaas hebben wij niet de macht als bijvoorbeeld de 'groene maffia'. Mogelijk wordt het strand bij Hoorn een top locatie See joes
|
|
|
|