|
Tim_GTS5
|
Zondag werken... (baal...) , maandagochtend nog iemand naar Wijk piertje ?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Zondag hockeyen, maandagmiddag en dinsdagochtend tijd.
|
|
|
audi
|
Zondag een no go zone op schel. Ik ga mijn zoontje kite les geven
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey audi ik ben zondag ook weer op schell om weer een nieuwe start te maken dus zeker oppassen allemaal JIHAAAAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben er zondagochtend ook. Moet 's middags werken dus ben er lekker vroeg. Tijd geleden Hans. Goed dat je weer komt.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja lekkkkkker droogpakkie of wetsuite gvd weet het nie meer of kan je al met blote voeten of kappie met handschoenen
|
|
|
audi
|
Nat pak moet al goed te doen zijn 9 uur mooie tijd dan zijn we weer weg als de echte mannen aan het werk gaan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik vaar de laatste weken alweer in mijn wetsuit. Is gewoon goed te doen. Totaal niet koud.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik het hele jaar geen probleem hoor !
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Een droogpak is alleen een voordeel als je onder de 5 graden nog warm wilt hebben . Een goed wetsuit werkt prima
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee..Theo...het wordt weer een gezellig dagje..nieuwe kites testen en zelfs de Beun heeft ook weer plannen om te komen ...hopelijk staat er ook nog een lekker windtje Dan kan het niet meer stuk...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De Beun hoe de fuk is de Beun al jaren niet gezien of gehoord geloof dat hij op de lijst van beschermde soorten staat en soms op een camping wordt gespot met een camper samen met een vrouwtjes exemplaar . Miskien kom ik ook wel effe langs, effe me elleboog verder naar de klote helpen iemand nog goede ervaringen met middeltjes/medicijnen om pijn te verzachten oid.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://vimeo.com/90532523
Haring Hai Richardt Productions Presents: Badt Gaste on Tour Deel 2 Cape Verde Sal Hoogte punt van de Vakantie; De Terug reis !!!!!!!!!!!!!!! Prettig weekend, Gr Richard
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Nou, de 10 meter die ik 2 weken terug op de dijk geparkeerd had is weer gemaakt door Daphne De 12 die niet goed gerepareerd was door de importeur gaat morgen weer terug.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dito, en ma plakken we er gelijk maar aan vast... (dusss Tim )
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja jongens gaat weer gebeuren alles ligt klaar voor zondag motteballen div schimmelsoorten maar ach een wasmachine doet wonderen en ook nog een testdag van vdberg word helemaal gezellig zondag JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Ik pak het testdaggie Versus wel mee
|
|
|