|
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooi filmpie Sven, lekkere vibe.....
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er weer vet gaaf uit Sven! Maar is dit echt op Sal? Het verbaast me dat het er waait.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen weer eens een vrije dag geregeld...het zou goed gaan waaien (N/NW) Wel weer mijn droogpakkie mee het wordt wel weer frisjes nog mensen morgen naar Andijk ..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wilde straks ook naar schellie, maar ben toch nog wat grieperig. Misschien morgen dan maar richting Muiderberg na het werk. Eerst effies kijken hoe ik me morgen voel.
|
|
|
KiteFEEL
|
Tnx voor de leuke reacties! Wij hebben echt iedere dag heerlijk kunnen varen met zat wind. Schellinkhout was net weer top! Leuke lessen kunnen draaien en na de lessen kwam er een ruime 20 knopen! GENIETEN!
Morgen zijn wij vanaf 09:30 uur op Andijk Frank.
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Wilde straks ook naar schellie, maar ben toch nog wat grieperig. Misschien morgen dan maar richting Muiderberg na het werk. Eerst effies kijken hoe ik me morgen voel. beterschap John, mijn meisje is ook al niet helemaal fit...t heerst weer eens. Heerlijke sessie vandaag gehad op Schellwoody, goede wind en ging flink hoog voor mijn doen. Ik had van het weekend mijn lijnen even goed afgesteld en dit heeft toch veel goeds gedaan merk ik.Minder puntje tijdens de sessie was nog wel dat mijn donkey dick een keer uit de trapeze knalde, was wel even schrikken zo hoog in de lucht. Van te voren nog ff langs vd Berg, ze hadden net de nieuwe traxboardjes (2013) binnen gekregen met de nieuwe bouwwijze, heb dus meteen het boardje omgewisseld no questions asked. Goed geregeld dus!! De nieuwe bouwwijze van het board zou geen delaminatieproblemen meer geven.
|
|
|
DM2008
|
Van te voren nog ff langs vd Berg, ze hadden net de nieuwe traxboardjes (2013) binnen gekregen met de nieuwe bouwwijze, heb dus meteen het boardje omgewisseld no questions asked. Goed geregeld dus!! De nieuwe bouwwijze van het board zou geen delaminatieproblemen meer geven.
De mijne heeft ook last van beginnende delaminatie, morgen naar Versus en hoop dat ze even coulant zijn!
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Was een lekker windje op Schellinkhout, paar leuke loopjes kunnen trekken aan de 9m. Maar het meeste toch gewoon weer op m'n bek gegaan.
|
|
|
|
Giertje
|
Vandaag weer leuk kunnen varen op Schell. Morgen nog even kijken waar we heen gaan Andijk of Edam? John beterschap.
|
|
|
mocem
|
Kom net van et strand. Natte bende met weinig wind en klotsbak. Was met een uur weer thuis.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Werkte je buienradar app niet Marco ? Ik ga voor morgenmiddag/avond voor Andijk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Dank jullie wel heren. Hoop dat het weer gauw over is. Blèh, wil het water op. Goed te horen dat jullie lekker gevaren hebben.
|
|
|
joosie
|
Top weer ff op schell,vanmiddag tot rond 18:15, de wind draaide al naar west - noordwest en begon af te nemen, alleen met flink hoogte lopen en sinusen was het wel klaar voor de regen kwam Was weer gezellig, zelfs Franco was er weer een keer Frank tbk had ook een korte top sessie Morgenmiddag naar andoik, het ziet er nog steeds goed uit aankomende dagen lekker hoor Aloha openingsfeest 2014 Zaterdag 19 april Piñata!, Ten Hut, L-Dopa, Olly Get your tickets now https://www.facebook.com/strandpaviljoenaloha/app_172604052767988
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hmm morgen vanuit het werk misschien rond 16:30 op Muiderberg... Heb alleen mijn 10, de 12 is nog ter reparatie. Maar als je het niet probeert, weet je het nooit heh.
|
|
|