|
TBK
|
Prettige vakantie, ziet er goed uit !
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Heren prettige vakantie en tot horensx Effe lekker gevaren gisteren was niet zo druk gelukkig Nou effe eitjes zoeken op de camping Rustig paasontbijten en inpakken en nach hause Gelukkig hebben we weer het oude vertrouwde hollandse pleurisweer
|
|
|
Langbeest
|
Was toch een goede keuze om aan de brunch te hebben gezeten, aangezien de drukte op Medemblik. Peter en Kitty veel plezier maar dat komt wel goed zo te zien.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch heb je een lekkere dag gemist Erwin geef het nou maar gewoon toe
|
|
|
|
|
BaSS
|
Veel plezier Peter, dat je oog ook maar weer mee mag doen!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lekker weertje gisteren, alleen in het begin te weinig wind voor de 10. Toen ging het opeens waaien, dus ik richting dat stukje voor de sluis varen om weg te gaan tussen de schooltjes. Ben ik daar, valt de wint opeens bijna helemaal weg
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ik kite nu bijna 2 jaar (9-12m)hoogte varen springen) alleen met veel wind (30+) moet ik van het water af. Zag nu onderstaande te koop staan en in combinatie met mijn zoon van 14 jaar die het wil gaan leren, had ik het idee dat dit een aardige combinatie is om te kopen. Hoor graag of dit wat is.
Set word compleet verkocht en bestaat uit; 2011 Een 7m2 Kite van het merk F-One model VOLT inclusief draagtas Bar F-One Pomp Kitboard North Younblood 125/36 Trapeze van het merk Prolimit Size XS 450 vraagprijs
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik kite nu bijna 2 jaar (9-12m)hoogte varen springen) alleen met veel wind (30+) moet ik van het water af. Zag nu onderstaande te koop staan en in combinatie met mijn zoon van 14 jaar die het wil gaan leren, had ik het idee dat dit een aardige combinatie is om te kopen. Hoor graag of dit wat is.
Set word compleet verkocht en bestaat uit; 2011 Een 7m2 Kite van het merk F-One model VOLT inclusief draagtas Bar F-One Pomp Kitboard North Younblood 125/36 Trapeze van het merk Prolimit Size XS 450 vraagprijs
Mijn advies: start ff een aparte topic hiervoor...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ik daar, valt de wint opeens bijna helemaal weg Goed bezig Lars wind is met dt dat weet toch iedereen dus windt
|
|
|
KiteFEEL
|
Vandaag toch nog even les kunnen geven met een mooie 13 knopen. Zaterdag en gister was het natuurlijke nog veel mooier op Edam, maar vandaag mocht er toch ook zijn. Wie zet die wind weer even aan deze week......
|
|
|
KiteFEEL
|
Morgen 13 tot 19 knopen oost met 20+ graden! Grote kans dat hij nog wel even harder doortrekt. Je weet het nooit met oost en wat thermiek. Doe mij iedere dag maar deze omstandigheden met de lessen, HEEEEERLIJK! Gaan er nog Noord-Hollanders buitenspelen morgen?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik rij door naar Medemblik als het tenminste waait, mij niet gezien op Edam.
|
|
|
Langbeest
|
Morgen vertrek voor 10 dagen naar Zeeland. Voorspellingen zien er niet zo heel goed uit, maar ja we zien wel
|
|
|
fleurique
|
Ik wil morgen zeker wel ff gaan medemblik of zou ijburg nu ook mogelijk zijn? Kan ws rond 14.00 ergens zijn...
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
15m mee, kan je snel varen. Beetje thermiek met dat warme weer, ik zie wel, anders bier drinken.
|
|
|
Giertje
|
Het gaat helemaal goed komen morgenavond. vanaf 19.30 uut thermische wind.
|
|
|
robbertvandermeer
|
Morgen ook naar Medemblik, rond 10/11 uur op de spot.
|
|
|