@LaurenS
|
Gisteren eindelijk een x rondje razende bol gedaan georganiseerd door van den berg!!Beetje onwennig omdat het het een van de eerste keren op een waveboardje was maar wat was dat super zeg. vlak water, golven, zeehonden, heel veel zeehonden, en dan ook nog is gewoon helemaal niemand op het groepje na met wie ik was. echt super!!
Tsja vreemd met NNO niemand buiten jullie groepie ,reddingssloepie erbij
|
|
|
PeeWee
|
Hallooo,
Nog gasten die naar Andijk gaan?
See joes
|
|
|
|
Giertje
|
Het waait van de planeten! Heb jij gisteren nog gevaren Zwafra?
|
|
|
|
Giertje
|
Richard, wees verstandig en trek je droogpak aan, voor deze wedstrijd die ze zeker gaan verliezen. Dat wordt weer huilen met de pet op voor je als AZ fan. Heb jij nou een vaste vipplek direct langs de lijn met je scootmobiel ?
|
|
|
Langbeest
|
was prima te varen op de Brouwersdam, morgen maar weer terug naar het altijd mooie Noord-Holland
|
|
|
PeeWee
|
Het was bijna niks. De 17m moest er aan te pas komen om het nog een beetje vaarbaar te maken.
Jullie hebben niks gemist.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Het was bijna niks. De 17m moest er aan te pas komen om het nog een beetje vaarbaar te maken. Jullie hebben niks gemist
Was er al bang voor
|
|
|
KiteFEEL
|
Vanmorgen 09:00 nog een mooie 17 knopen gemeten op Andijk. De rest van de dag aan en uit tussen de 11 en 14 knopen. In de middag trok hij nog wel even door. Voor ons was het genieten! Zon, wind, de hele dag enthousiaste cursisten en Andijk bijna de hele dag voor ons alleen. Luxe! Op naar de volgende winderige dagen aankomende week!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dat wordt weer huilen met de pet op voor je als AZ fan. 1-1 schoonvader vond het fantastisch en ik ook, leuk avondje naast de hooligans van Feienoord Al in de vorige eeuw wou ik met (Opa) Jaap naar AZ - Feyenoord Het was er nooit van gekomen tot gisteren (Opa) Jaap al jaren Feynoord supporter en nu dus voor de eerste keer mee naar een voetbalwedstrijd We zaten naast de hooligans van Feyenoord, dusss erg gezellig Mooie eind stand en iedereen tevreden Opa Jaap bedankt, het was heulll gezellig !!!!!!!!!!!!!!
http://vimeo.com/93850983
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Woensdagochtend naar schel als het goed is..
|
|
|
KiteFEEL
|
Lekkere ´´korte´´ shots weer Haring! In ieder geval een leuke dag gehad zie ik. Deze week gelukkig weer genoeg beweging in de lucht!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Wordt de hele week op schell denk ik werk in hoorn dus dat is het dichtste bij vanaf 4
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Woensdagochtend naar schel als het goed is..
Goed beter best... donderdag Wijkiki
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Was best wel te doen op Wijk.....
|
|
|