Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
La balena update, 20/30 knp van 3 tot 6 aan de 9 meter gehangen, top dag. Nu helmaal gesloopt met een biertje in de voortent Toppie Sander. Lekker man. Ik zit nu in Barcelona. Effies daarbuiten trouwens in Castelldefels. Waren gisteren in Castelldefels op de boulevard en het strand. Hele gave kiteschool hier met relaxte kitetent. Echt hele middag tot 20.30 uur dik 25 á 30 knopen gewaaid hier. Tien kites op het water en te gekke golven. Echt wel dikke bakken. Had kite niet mee naar het strand, maar anders was ik zeker gaan varen hier. Dus mochten er ooit nog gasten hier naartoe gaan, neem je gear mee en knallen met die handel.
|
|
|
@LaurenS
|
Woehoe van 18-21 uur lekker gevaren bij de bunker met de 9 hoor!
Helaas moest werken ,anders had ik zeker aangesloten,regende het trouwens? ,hier in Amsterdam was het redelijk druilerig en soms meer dan dat En John ,lekker hoor genieten van die vakantie , ik moet nog 2 weekjes wachten
|
|
|
DM2008
|
Heerlijk gevaren in IJmuiden van 18.00 tot 21.15, prima windje en bijna geen regen. Watertemperatuur ook heerlijk voor een shorty.
|
|
|
|
pewpew
|
Giertje wilde jij nog naar edam? ]
Update; ik ga richting edam. ben er rond 2 uur.
|
|
|
|
joosie
|
Zo lijkt toch nog wind te komen vanmiddag nu 13-18 knoopies noord oost op medemblik, alles ingepakt en hoppa op naar medemblik ruim 25 graden shorty/ lycra
|
|
|
stinus
Geen avatar
|
Weet iemand de huidige situatie op Ijburg? Kan daar nog gekite worden?
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Weet iemand de huidige situatie op Ijburg? Kan daar nog gekite worden?
Ik ben ook erg benieuwd, ik pak zo mijn spullen en ga het uitzoeken ....
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
IJburg? Ik hoorde laatst ook van iemand dat daar gekite werd, ik ging op spots zoeken maar kwam niet dichterbij dan Muiderberg. Mag je ook op IJburg kiten? Hoe is die spot, ik kan er weinig over vinden, zit je niet tussen de bootjes en andere waterrecreanten?
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Meet me there and we will find out!
Er was een mooi landtongetje vlakbij Blijburg strand waarvanaf je kon kiten, geen idee hoe het er nu bij ligt ... buiten het zomerseizoen kon het ook vanaf Blijburg strandje zelf.
Ik stap in de auto die kant op
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Om 12 eerst naar edam geweest leek te waaien maar was niks vanaf 4 op medemblik eerst teweinig vanaf half 6 ging de wind beter worden maar net iets te weinig . Waarschijnlijk dat het nog wel beter werd
|
|
|
Giertje
|
Henk je bent gewoon te vroeg weg gegaan. De woei is om een uur of 4 aan aangegaan en we hebben een top middag gehad.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
mooi zo ger wachten op wind is niet echt mijn ding meer dat heb ik al 20 jaar gedaan
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Pas laat thuis van het werk met de trein. Was gisteren met de auto met spullen naar het werk, maar toen was het niks. Toen net maar even een mooi stukkie gaan fietsen
|
|
|
joosie
|
Medemblik was top, was goed voor de groooote kites en rond 14.45 kwam er genoeg wind voor de 11m ook was het niet te druk vanmiddag, de meeste badgasten gingen weg toen de kites werden opgepompt weer lekker bijgekleurd morgen bbq op t werk maar voorspellingen zijn wel top om daarna weer te varen op medemblik http://nl.windfinder.com/weatherforecast/marina_medemblik
|
|
|
@LaurenS
|
Jahhhh,morgen een daggie vrij,lekker daggie het water op met 28 graden en de 11m2 met een knopie of 20,nu al zin in ...
|
|
|
TBK
|
Zo dat was lekker op M'blik, helegaar gesloopt !
|
|
|
PeeWee
|
Lekkeh in het haventje van M'blik gevaren. Tacken met het waveboardje is redelijk onder de knie.
Op naar nog meer van dit.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Lekkeh in het haventje van M'blik gevaren. Tacken met het waveboardje is redelijk onder de knie.
Snelle leerling ben je Pjotr ,ouwe tackert ,morgen ook maar een daggie M'blik,blijft mijn favo spot met NO
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Weer een mooi dagje gemist.... misschien dat het morgenochtend al een beetje waait...dan een ochtendsessie op Edam...morgenmiddag weer werken.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was top op tropisch medembucco. Toch nog vlagen van 25, helaas niet harder dus echt lekker loopen ging niet.
|
|
|
|