Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Frank veel plezier in je 2de huis waar voor jou niets nieuws meer te beleven is. Harinkie jij ook veel plezier op Texel he.
|
|
|
PeeWee
|
Veel plezier Frank en doe de boys de groeten.
See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Have fun Frankie Greetzzzzz aan Sander, Jos, Dick en alle anderen daar. Vlieger ze
|
|
|
FlyingHigh
|
Veel plezier daar Frank in het NH kitekings oord. Hoorde dat John een tramontana daarvandaan mee naar huis heeft genomen Welkom thuis weer Johnny
|
|
|
|
PeeWee
|
Ff een fietsrondje langs Medemblik toch witte koppies op het water. Mogelijk genoeg voor de 17m.
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen en dinsdag wind uit oost en noord...ga maar weer het water op
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Hopelijk morgen avond mijn nieuwe aankoop testen;)
|
|
|
|
the littleman
|
Nee mijn Boratkini Ik stond zaterdag toch weer in de snoepwinkel vd Berg en heb toch weer gekozen voor een nieuwe Ss rally 9 metert Hij is wel wat verandert en groter dan de 2012, dus ik ben benieuwd.
|
|
|
|
Ride
|
Toppie Patrick Muiderberg wordt morgen niks Peter. Zal wel Andijk oid worden. Kijk het morgenochtend wel even aan wat de voorspellingen zeggen. Zoals het er nu naar uitziet, wordt dinsdag wel een mooi daggie
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Heeft iemand nog goede ideeën voor morgen? Het lijkt erop dat hoe noordelijker hoe beter morgenmiddag ... waar kunnen we dan heen? Misschien wordt het wat in de middag bij Medemblik? En anders gewoon maar last-minute IJburg om het ff uit te proberen zonder een klere eind te rijden....?
|
|
|
@LaurenS
|
Andijk,Medemblik.....een van de twee
|
|
|
|
@LaurenS
|
Dank Hermie ,wil je feestje niet vergallen maar volgens mijn voorspellingen staat er dinsdag minder wind ...
|
|
|
Ride
|
En Windfinder geeft voor dinsdag weer meer wind op dan voor morgen. Klopt allemaal niks van. We zien het op de dag zelf wel.
|
|
|
Giertje
|
Hoi John, een paar weken zitten te mediteren in Spanje. Wat een plotselinge wijsheid met we zien het op de dag zelf wel. het wordt voor deze jongen gewoon Edam.
|
|
|
FlyingHigh
|
En windguru geeft dinsdag voor ijburg/muiderberg net iets beter af dan Medemblik. Minimaal verschil, maar ga toch lekker Ijburg proberen...denk ik. Moet een van de twee dagen kiezen en gok maar op dinsdag. Meissie moet iedere dag vliegen, dus moet ff schoonouders inschakelen.
|
|
|
Ride
|
Hoi John, een paar weken zitten te mediteren in Spanje. Wat een plotselinge wijsheid met we zien het op de dag zelf wel. het wordt voor deze jongen gewoon Edam. Wijsheid komt met de jaren hè. Edam is ook leuk. Ik zie het morgen wel. Tot morgen heren. En Herman.......zoals het er nu naar uitziet, zien vandaag en morgen er beetje hetzelfde uit qua wind. Ik ga straks naar Andijk denk ik. Rijd eerst even langs Enkie om daar te kijken, maar zal toch wel Andijk of Medemblik worden. Of Edam. Pfffffff, keuzes, keuzes, keuzes. Morgen hetzelfde. Ook lekker vliegeren. Al is het morgen een stuk slechter in de omgeving Muiderberg dan wat hoger in het Noorden. Wordt morgen dus ook boven in Noord-Holland. Vandaag geeft TT ook goeie voorspellingen af. Kan morgen zo weer anders zijn dus je kunt ook vandaag gaan. Kijk maar, we bellen nog wel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Op 10 min lopen de metingen wat uiteen. Houtrib geeft al 23 nots door Hier is het windstil en regen. Op Forcast gaat de wind rond een uurtje of 4 - 5 aantrekken, we wachten het af
|
|
|