|
audi
|
Gefeliciteerd John en nog vele jaren kite plezier
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
John van harte gefeliciteerd en nog vele kite jaren.
|
|
|
|
|
audi
|
Wie heeft er een update van schel? Zou graag even met mijn zoontje oefenen maar dan moet de kite wel gewoon in de lucht blijven hangen.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Dat was dan heeel vroeg stefan was om half 10 op wijk om te golfsurfen maar toen was de wind al niks meer
|
|
|
Idefixe
|
actuele winddata geeft voor 06.00 uur op IJmuiden 18 knts af. Daarna kakte die snel in ( 08.10 uur 11 knts ) Dus Stefan was er inderdaad vroeg bij
|
|
|
PeeWee
|
Vanmorgen nog net 1 rakkie met de 12m kunnen varen. Maar de wind was echt in no-time op.
Toen maar weer een kilometertje bij de ter rede Hoorn gezwommen.
See joes
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
actuele winddata geeft voor 06.00 uur op IJmuiden 18 knts af. Daarna kakte die snel in ( 08.10 uur 11 knts ) Dus Stefan was er inderdaad vroeg bij Ik was er heel vroeg bij, bij het krieken van de dag, was de wind toppie, daarna was het snel afgelopen
|
|
|
|
thelastV8
|
Hi Kiters,
Volg dit draadje al een tijdje als niet lid, maar ben inmiddels aangemeld.
Ik stel me graag even voor: Richard / 33 jaar / Woon in Oudkarpsel.
Onlangs voor mijn verjaardag een kiteles gehad en heb daardoor het kite-virus helemaal te pakken. Inmiddels 3e kite les gehad. Volgens de kiteinstructuur is de kitecontrole dik in orde. Nu nog staan blijven..
Mijn kites: 12 meter takoon nova 3 (2e hands) en ik hoop deze week een demo Ocean Rodeo Prodigy 9.5 m op te kunnen halen.
Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die het leuk vind om samen van de "beginner" status af te komen. Elkaar helpen / in de gaten houden etc. Voel je je geroepen, stuur dan even persoonlijk berichtje.
gr Rich
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Hi Richard, we hebben elkaar al uitgebreid in het eggie ontmoet, welkom ook hier! Ik hou een oogje in het zeil en help waar mogelijk hoor. Zie je snel op het water :-)
|
|
|
thelastV8
|
Hi Richard, we hebben elkaar al uitgebreid in het eggie ontmoet, welkom ook hier! Ik hou een oogje in het zeil en help waar mogelijk hoor. Zie je snel op het water :-)
He Merijn! Klopt je hulp was top... Had trouwens het probleem gevonden. Had de lijnen op spanning gebracht. Het verschil in lengte zat bij de aanknopingspunten in de hendels van de bar. Links was waarschijnlijk een knoopje opgeschoven.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen nog een weekie volhouden he dan gaat Teigert weer werken en dan gaat het ook weer waaien.
|
|
|
audi
|
Vanmiddag naar schel geweest om de kleine nog een paar uurtjes kite gevoel te geven. Daar aangekomen stond er een mooi windje van een knoopje of 12 tot 14 We hebben snel de 7 meter opgepompt en hij kon goed varen op een flydoor.
Zelf kon ik goed varen met een edge en een nhp board.
Dus toch weer een mooie middag gehad.
|
|
|
|