|
Tristan Phillips
|
Hoi Maarten, gefeliciteerd met je gezin uitbreiding Ik zelf ben ook net voor de zomer begonnen en met vakantie, kinderen enz enz ben ik net vorige week weer begonnen. Ik woon zelf in Alkmaar, niet zo ver vandaan en kan jou situatie, tenminste dat vallen en opstaan Ik heb bij Kitefeel een 3dagen les gevolgen en ben nu druk aan het oefenen. Ik vaar alleen bij Schellinkhout tot nu toe. Is wel handig idd iemand die ook 70% van de tijd in de water ligt bij te hebben als maatje Laat me weten als je weer ga varen, kijk of ik ook mee kan. Ik heb nog 3weken om intensief te oefennen dan moet ik 4weken in de sandbak werken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooie video's van Harinkie, dat kan bijna niet En Zo Is Dat !!! Welkom Maarten op dit dooie, saaie forum waar de moderators alles bepalen en het klootjes volk niets te vertellen heeft en succes aan deze verslavende sport Nu lekker thuis aan de werk gezet door de baas, me dochters kamer afschilderen Bazen (vrouwe) je kenne beter kippe houwe
|
|
|
Langbeest
|
Welkom Maarten, je hebt precies het goede vriendelijk forum gevonden.
|
|
|
|
Langbeest
|
Valt wel mee toch???
|
|
|
|
MAL
Geen avatar
|
Thanks allemaal! Tristan ik houd je op de hoogte..er komt gelukkig wind aan dit weekend!
|
|
|
KitenuitAmsterdam
Geen avatar
|
Hallo,
Ik woon in Amsterdam, heb geen auto, en wil graag nog wat uurtjes kiten in november:)! Ik kan doordeweeks/weekend. Ik heb net 1,5 maand gekite in Turkije dus kan al aardig kiten.
Indien iemand uit Amsterdam wil kiten en zoekt een buddy let me know!
Grtjs, Tulin
|
|
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Bollox, ik moet nou weer ineens naar onze Zuidelijke buren een spoedklus uitvoeren Zat ochtend ga ik zeker de water op, alleen nog kijken waar
|
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee 4 uur klaar dan is ie bijna donker voor ik bij schell ben zie ik niks meer fuck shit aankomend weekend met alle tokkies richting centerparks naar de nikstenhuttenflutten geloof ik ergens tussen de hunnebedden ergens in donker drenthe 4 dagen alleen maar martini en slapen dan weer martini dan weer slapen dat 4 x achterelkaar en daartussen ook iets met nancy doen geloof ik eerste week van de maand JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
|
thelastV8
|
ik probeer ook vrijdag zal nog wel kunnen met 9 meter toch? Bij twijfel?! Een algemeen staatje via http://www.riggeek.com/gear-calculator/for-kitesurfers85 KG size Min Ideal Max windspeed 11 m2 11.2 kt 16.8 kt 22.4 kt 9 m2 13.7 kt 20.5 kt 27.4 kt 7 m2 17.6 kt 26.4 kt 35.2 kt 6 m2 20.5 kt 30.8 kt 41.1 kt 6 m2 20.5 kt 30.8 kt 41.1 kt
|
|
|
audi
|
Ik wordt zo moe van dit soort grafiekjes.
|
|
|
Big Vin
|
Volgens mij klopt dat ook voor geen meter...
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen even een bezoekje brengen aan schell, de winterkleding gaat mee . Vind het maar koud, fack
|
|
|
|