Potver de potver net mijn kite op De Edammer schelpjes uit elkaar geknalt. John wou hem net wederom op laten na een mislukte startpoging en toen een doffe dreun..., hij zag er bleek van . Kite is totall losss denk , Te bizar dit , heb ik weer ... Het zal niet
Lekker even gevaren op M'blik. Helemaal Remie in het haventje. Toen vrienden Haring en teigerert ook het haventje gingen bevaren heb ik maar het ruime sop gekozen. Nu na een lekker warm bad weer even wat werkzaamheden verrichten.
Tsjeezus Pe das mooi klote, zal wel een spijker zijn geweest oid hij ploft toch niet op een schelpie
Effe lekker met Harinkie op Medemblik gekite met de Nitro 14m. Achter de dijk was het goed te doen, voor de dijk recht tegen de klotsgolfen in Ging nog een gast die in een rolstoel zat het water op met een foil die was op ut end zo ver weg dat we hem bijna niet meer konden zien.
Daphne kan van niets, iets maken, hoor je kan altijd bij haar langs voor een deskundig advies, doe haar de groeten van me ik kom er al jaren niet meer, wordt tijd dat ik ook weer eens wat ga slopen, misschien loepe ??
Was weer even lekker op de spieggelgladde ijs speed baan van Medemblikkie met de 11 en de rest wat Teigert hierboven heeft gezegd
Zo, weer thuis van het werk en een lekker ochtendje varen op Edam. Windje was niet je van het, maar ja. Toch nog effies 2 uurtjes kunnen varen
En ik zie nog helemaal wit van de schrik. Wat een knal zeg toen die Edge van Peter ontplofte. Stond er een klein metertje vanaf toen ie boem zei. Echt helemaal aan flarden dat ding. Hij raakte de grond amper toen het gebeurde. Mag eigenlijk niet kunnen. Rijp voor het afval. Kan allemaal best wel gemaakt worden, maar of het het nog waard is
Goed dat je een nieuwe hebt besteld. Gauw ophalen en verder knallen op het water
Mooi waardeloos Peet Hopelijk valt er toch wat te regelen met de verzekering, ze zijn toch bomb proof die kites tegenwoordig ! Je geeft ander gewoon aan dat het een K@T kite is. Komt alles goed !
Gisteren echt niks gebeffeld met mn 11m switchblade. Jullie zullen me wel hebben zien stumpen op edam. Ik hoorde iig die knal wel toen was ik net het water op. Schellinkh toch makkelijker oefenen.
Maar geef nooit op, geef nooit op. Stukje bodydraggen om board op te pikken en dan zon koustroom markermeer naar binnen was niet lekker trouwens ha
Hoe is het afgelopen met de kite die langs kwam drijven vanuit Edam. Kwam de kite tegen bij het Warder strandje. Bar zat er nog aan en de kite was nog heel. Ben er heen gevaren (500m uit de kust) maar had geen idee hoe ik hem aan de kant moest krijgen. Eigenaar ook nog gesproken en hij ging zijn kite volgen met de auto.