|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Rich, eidelijk naar echte spot ? Zee is toch een stuk leuker vare, hoor Tony Op schel ken je met een blindoek vare en hoef je niet na te denken op zee is dat toch een stuk anders, maar evengoed een top sessie gehad haring hai is on at schell Top sessie op schel met de 7 meter waar de echte mannen varen die hun 7 meter kite op pompen met een aggregaat Je was al weer gauw van het water af Henk ??? Uit geloept
|
|
|
@LaurenS
|
Zeetje was zeeeeer fraai, mooie lange golfloooooopers en vlak inbetween. Had de wind alleen wel wat harder verwacht...2 vingers in mijn neus met de 7 .Tim stond er ook wat underpowered op ,al zagen die sprongen en loepies er weer fraai uit
|
|
|
pewpew
|
was lekker dagje zo op schel. mooi rustig. blijf maar lekker op zee
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
was idd een lekkere maar korte sessie, hondje was alleen dus kon maar kort en zijn nog paar klusjes te doen. maar goed morgen kunnen we weer
|
|
|
DM2008
|
Lekkere sessie ja, mooie golven! Later werd het wat meer rommelig en de periode werd een stuk korter.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Windje viel inderdaad tegen van wat er voorspelt was, 7 op korte lijnen was niet de beste keus helaas... wel erg mooi zeetje met dikke bakken en vlakke stukken er tussen.
|
|
|
|
Damski
|
Zijn er nog mensen die vandaag naar Wijk gaan? en hoe laat ongeveer? Ik wil niet alleen op het water staan, uit veiligheids redenen.
|
|
|
|
lauwry
Geen avatar
|
Ik ga vanmiddag ook ff naar de pier bij wijk, waarsch rond 14.00
|
|
|
Langbeest
|
Meissie is vandaag jarig duzzzzzz
|
|
|
Cozmo
|
Mensen nog om 11:30 op IJmuiden?
|
|
|
|
thelastV8
|
Vanmiddag vrij. Direct uit werk naar Wijk. Ben rond 13.00 uur daar. Zijn er nog mensen die vandaag naar Wijk gaan? en hoe laat ongeveer? Ik wil niet alleen op het water staan, uit veiligheids redenen.
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Wordt nog gezellig vanmiddag pre-Christmas-kitesessie. Ik heb nog ff een paar uur werk en ik probeer ook rond 14.00 uur bij Wijk aan Zee - Pier te zijn.
|
|
|
bredo
|
iemand nog naar schellinkhout straks?
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeliciteerd met je meissie Erwin!! Geef haar maar een dikke zoen van mij. Wel eerst ff scheren hè!! Hoelaat is het feestje
|
|
|
PeeWee
|
Zoooo dat was weer eens lekker harken . Dikke vlagen voor een simpele strapless sessie . See joes
|
|
|