@LaurenS
|
Zal een lekker vlagerig aan /uit windje worden op schell ,hij is al vroeg naar NW gedraaid, niet ideaal duz ,ik zoek het zout op
|
|
|
|
the littleman
|
Kunnen we niet beter rond 4 uur richting Andijk gaan Henk?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Eindelijk vakantie . ..Morgen naar Spanje . ..misschien wat minder wind als hier ,maar wel zonnig en lekker warm. veel plezier ...en doe het safe See You
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
twijfel nog beetje tussen wijk en andijk .Op zee komt de wind eerder als windguru gelijk heeft
|
|
|
pewpew
|
Andijk heeft opzich wel een linke oplaatplaats. Helemaal met harde wind
|
|
|
@LaurenS
|
Pff,zootje is ut
|
|
|
Peter G
|
Volgens mij is de wind op Wijk tot een uur of 12 aflandig...
|
|
|
|
Peter G
|
Strand Horst is ook een optie; iets minder heftige wind en trekt later aan. Wel een stukkie rijden.
|
|
|
pewpew
|
workum kan ook nog
|
|
|
@LaurenS
|
Koffie kan, Thee kan
|
|
|
|
|
pewpew
|
Ik weet het niet hoor Rond 11 uur is het een zooitje baggerweer aan de kust volgens weer.nl gaat het net onder ons langs
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga in ieder geval niet naar zee en twijfel of ik wel ga vandaag. Ik neem eerst even een bakkie leut
|
|
|
the littleman
|
Weten we het al dames? Ik zeg rond 18 uur naar Andijk, dan is de meeste regen weg en de wind weer te doen!
|
|
|
pewpew
|
ik denk dat ik rond half 12 bij wijk ben en wel kijk hoe het is.
|
|
|
onderaqua
|
twijfel nog beetje tussen wijk en andijk .Op zee komt de wind eerder als windguru gelijk heeft
Voorzichtig onderweg met al die loslopende varkens Zwaf. Fijne vakantie voor jullie.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik sla over vandaag, heb net de webcams bekeken van Scheveningen en de Brouwersdam dat ziet er heftig uit. Ik richt me pijlen op maandag, voor de gasten die wel gaan vandaag kijk uit en ride safe.
|
|
|
|
PeeWee
|
Ochtend sessie op schellie was weer lekker. Nu al wat pittiger maar met 7m nog goed te doen.
Be safe en see joes
|
|
|