Haring High Richardt
|
He Ries, morgen weer vrij, gaan we samen of ga je met Coos IK heb nog niks afgesproken, verwachting is ZZW ga ik liever naar Schelli, morgen maar ff kijken
|
|
|
@LaurenS
|
In elk geval komen er weer mooie dagen aan,ik ga morgen uitslapen voor Zaterdag ,ik sla schell gewoon over
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik ben morgenochtend rond 08.30 uur op Schellie. Effies lekker knallen voor het werk
|
|
|
piede
|
Haha bedankt Richard. Dan zaterdag maar even de zee op. Morgen maar even zien inderdaad.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
En we zijn er weer bij en dat is primaaaaa bis morgennnnnnn
|
|
|
Giertje
|
We gaan het zien! Herman, John, Peter, Richard, Hans en de andere Kings. Is het niet te koud voor jullie? en staat de Gier er morgen weer alleen?
|
|
|
Ride
|
Egggg niet. Ik ben er morgen rond half negen. Kou is een emotie toch Giertje vliegt morgen niet alleen hoor
|
|
|
Haring High Richardt
|
Egggg niet. Ik ben er morgen rond half negen. En................................. waait het ??? of ken er nog een bakkie pleur in ??
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgens actuele wind schel 19 - 23 knopen Hier is het nagenoeg windstil Zo te zien trekt het rond 13 uur wat aan
|
|
|
pewpew
|
Maandag mensen. Records verbreken
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk eerder zondag..maar eens nieuwe mount op de schouder proberen voor de gopro
|
|
|
@LaurenS
|
Oops , werkcyclus achter de rug ,5 dagies vrij ...wat een surprise .Morgen maar us om in te komen....
|
|
|
Ride
|
Hij was lekker vanmorgen op Schellie. Mooi stabiel windje en droog. Ron kwam ook nog langs voor een paar mooie fotootjes. Liep weer gewoon het water in met zijn gewone broek en schoenen. Brrrrrr, volgens mij moet ie het echt ijskoud gehad hebben. Was in ieder geval een lekker begin van de dag vanmorgen. Nu maar effe aan het werk
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
ook nog ff kunnen varen, net een maatje te klein gepakt maar toch ff lekker .Morgen ook een niet al te hard windje,zondag wordt het volle bak , kijken wat we ervan kunnen maken.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Eindelijk weer weekend ...en het ziet er weer eens goed uit voor de werkende kiters ... een weekend met wind ..morgen om een uurtje of 11.00 op Schell... Hierbij het plaatje voor morgen...
|
|
|
|
Erik_v_R
|
Harmoniemodel is iets minder scheutig met de wind voor Schel.
|
|
|
Haring High Richardt
|
morgen om een uurtje of 11.00 op Schell..Hierbij het plaatje voor morgen... Grin http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=46940Wordt zeker een top sessie Frank met weste en Nwesten (Andijk ?) wind, heerlijk vlagerig en NW wind is natuurlijk perfect voor kiters die hun spot trouw blijven Veel plezier Teiger en ik gaan lekker naar Wijk Bunkerttt Harmoniemodel is iets minder scheutig met de wind voor Sche l Nog een met die kleureplaatjes, waarvan niemand wat snapt, het is een ziekte, Frank begint en straks staan er alleen nog maar kleurplaatjes op
|
|
|
Erik_v_R
|
Zondagmiddag dikke poeder wind aan de kust. Zo eerst even met de jongste na voetbal, Ijburg uit altijd lastig, en dan ook maar richting zee. Morgenvroeg Schel denk ik.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Tuurlijk blijven we schell trouw richard komt weer helemaal goed vanmiddag , wind draaiend naar zuid west en in de middag toenemend .
|
|
|
@LaurenS
|
Ik voorzie een mooi daggie op Wijk met 30 knopies
|
|
|