|
|
FlyingHigh
|
Maakt het uit joh. Gaat erom dat je lol hebt!! Dit is alleen maar grappig en ideaal om je techniek te verbeteren. Althans, zo zie ik het.
|
|
|
|
PeeWee
|
Het was toch weer eens lekker, zo'n doordeweekse dag op het water. Niet veel wind, maar zonnetje was heerlijk See joes
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ken die gast niet, maar lijkt mij een beetje een piepertje met een woo die teveel hoogte aangeeft Ben er morgen ook rond die tijd. Ff kijken of we die woo door de tien meter kunnen duwen. Pak die van jou wel ff John, dan moet het zeker lukken.
|
|
|
@LaurenS
|
Nog mensen naar Wijk morgen uur of 10 tot 12?
Op zeker
|
|
|
|
audi
|
John wil morgen jou woo ook wel even testen. Hop hop zo boven de 10 meter grens.
|
|
|
Oli4k
|
Niet om te zeiken maar is het een idee om die Woo leaderboards in een Woo leaderboard topic te stoppen?
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was ook best tevreden met 4.8m terwijl ik mijn 14m nog maar net in de lucht kon houden aangezien de wind op was in de middag. Overigs geen goed idee (schater_kitesmiley)wat in Noord Holland gebeurd moet in NH topic blijven
|
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Zijn er op een doordeweekse dag in de winter (e.g. morgen) doorgaans mensen te vinden bij Wijk aan Zee? Dit is de eerste winter dat ik door vaar dus ben nog niet zo bekend met de 'winter-scene' en wil uiteraard voorkomen alleen op het water te staan...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het weekend ziet er niet echt goed uit daarom morgenochtend maar een sessie inplannen .. ..ben om een uurtje of 10.00 op Schellie....
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Veeeeeels te laat vriend. Dan heb ik er al anderhalf uur opzitten. Gesellie Zwaf. Kom maar op met een gekleurd plaatje
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Bij de bunker zijn er altijd mense aanwezig mits het 20 knopen of harder waait. Vaak rond 10.00 mensen aanwezig
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Bij de bunker zijn er altijd mense aanwezig mits het 20 knopen of harder waait. Vaak rond 10.00 mensen aanwezig
Dank je!
|
|
|
Erik_v_R
|
Dikke wind morgen, aangezien kleuren meer zeggen dan 1000 woorden.....
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien als ik op tijd van me werk weg kan en me auto die in de garage staat op tijd klaar is kom ik nog even maar reken er eigenlijk niet op
|
|
|
audi
|
Infexion lijntjes besteld en kite reparatie offerte aangevraagd dus binnen kort weer vliegen met de 7 meter. Maar eerst morgen maar de 9 uitlaten op schel.
|
|
|
|
thelastV8
|
Ziet er top uit vandaag, enjoy. Helaas geen vrije dagen meer.
|
|
|