HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Zou wel een wetsuite mee nemen met lange mouwen. Een shorty kon wel maar voor een hele dag kon het behoorlijk fris zijn Toen ik in maart was ben ik zelfs zonder wetsuit gekite, shorty vond ik wel lekker maar een lang wetsuit was niet nodig. Maar voor iedereen is de kou anders.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Maar voor iedereen is de kou anders.
Kou is een emotie... die kun je uitschakelen! Wie vertelde dat ook alweer?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Dank allen voor de tips. We zitten bij Ponta Preta, volgens mij op de kaart dichterbij Kitebeach (weg oversteken en dan zandweg over (denk alsnog met taxi, = 2 km). Ik heb alleen een zomer wetsuit onlangs aangeschaft in de sale. Die heeft lange benen en korte mouwtjes. Dank richard voor de filmp die ken ik uit mijn hoofd, wist ik niet van die schoentjes vandaag nog ff gekeken en getipt op ander feestboek forum. Ik zal her en der het forum nog doorbladeren voor eettips Hier onze villa banana http://www.booking.com/hotel/cv/villa-banana-46.en-gb.html
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Heb er afgelopen januari ook gevaren in voornamelijk een shorty met lange mouwen en een 2mm pak zonder schoentjes, maar toen was het volgens de locals fris voor de tijd van het jaar.
Ben er dit jaar weer eind januari en neem dan m'n alleen m'n 2mm driekwart met lange mouwen mee.
En vergeet vooral niet goed te smeren tegen de zon, want dat gaat erg hard daar...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ziet er goed uit! Hopelijk met storm net zo scherp en stil beeld. Je hebt bovendien 1 mazzel; dat hij wss ook niet zoals aan de kust snel zal beslaan met zand en zout.
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Doet de stream het dan alleen bij mij niet? Of keken jullie allemaal op precies het juiste moment?
|
|
|
|
roelandp
|
@waterragger @kiteruitschell sorry ik was even vergeten dat zodra ik met mijn eigen laptop wegging dat dan de webcam eruit knalde... was een testje. Hij draait nu weer trouwens, maar ik zal m af en toe opnieuw opstarten nog vandaag. Ben nu verder aan het schrijven dat ie automatisch restart als de stream stopt. @/-||_( )|-|/-| ja storm wordt wel een uitdaging, we gaan m op een boom monteren, middels een dikke plank waaraan we hem vast gaan zetten. Ik zal goed naar versteving kijken. Het beeld wordt nog breedbeeld met een groothoekslensje zodat ie flink stuk van schellink-baai pakt. Stream is HD op 720P. Geen geluid Het duurt nog wel even voordat ie ook daadwerkelijk online gaat bij de Midget omdat ik nog de behuizing moet hebben en dan daar moet installeren natuurlijk.
|
|
|
|
Erik_v_R
|
Goed bezig Roeland. Op dit forum zie ik niks, ik heb wel beeld als ik via de link direkt op youtube kijk.
Mooi hoor, de kostverlorenvaart!
Ik zag ook dat je tot 3 uur terug kan kijken. Nice!
Al enig idee wanneer de behuizing wordt geleverd?
|
|
|
roelandp
|
Erik ik heb nu de behuizing net met de avond pakjes post binnen. Nu nog een groothoeklensje en ik ben er klaar voor. Misschien volgende week eens installeren.
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ziet er goed uit Roeland! 2 uurtjes kiten uurtje terug rijden dan kan ik mooi thuis mijn sessie terug kijken
|
|
|
roelandp
|
2 uurtjes kiten uurtje terug rijden dan kan ik mooi thuis mijn sessie terug kijken klopt youtube livestream heeft (mits ingeschakeld) standaard (laatste) 4 uur terug kijken. Welnu, kijken of de (test)stream morgenochtend automatisch een half uur voor zonsopkomst opstart
|
|
|
|
|
|
thelastV8
|
Mooi man! Favorieten > check
|
|
|
wipika
Geen avatar
|
Kitevakantie in Marsa Alam vorige week was helemaal top! Genoeg wind, gezellig kitecenter, mooie lagune, prachtig weer en top en top resort (Tulip Beach Resort). Helaas geen filmpjes ik was namelijk alleen op vakantie. Aanrader voor iedereen die in de winter op een relaxte mooie plek een weekje wil kiten voor een aantrekkelijke prijs!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Roeland for Precedendt Top Wipika en met welke kites heb je gevaren en nog aan de schijterij ?
|
|
|
audi
|
Wikipa kon je zonder pak varen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Shit had ik nu maar vrij genomen volgende week , gaat weel los helaas nog werken tot kerst
|
|
|
|