Emanuel
|
Zandvoort was ook heerlijk.
|
|
|
RobertvO
Geen avatar
|
Ijmuiden was gezellig en geen file richting Alkmaar om 1700 uur! Heerlijke wind! Morgen weer.
|
|
|
the littleman
|
Was ff lekker op schellie, morgen ochtend deel 2. Langzaam op naar de storm;)
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Morgen 10:00 bunker ochtend sessie met lekker windje en hoop nog wat zon!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja hoor ....eindelijk na bijna een maand niet gekite te hebben vandaag weer eens het water op.. Ik ben onderweg ..
|
|
|
|
pewpew
|
Ik heb helaas wat last van mijn rug van werk. Morgen ben ik wel waarschijnlijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Weer lekker met de 7 kunnen kituh op Wijkiki. Kijk je uit morgen Rik het gaat morgen waarschijnlijk heeeel errug hard
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie ....goed gepowerd met mijn 9 mtr en aardig kunnen springen . Morgen nog wat hardere wind voorspeld kan de 7 mtr weer eens uitgelaten worden,
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer Ff lekker bij wijk pier. Nieuwe gp is toch wel heel lekker en geeft veel vertrouwen.
|
|
|
@LaurenS
|
Allemaal happy campers , was zalig op Wijk met het achie
|
|
|
|
Tony-G
|
Het was weer top op Schellinkhout lekker met 9.morgen weer een nieuwe dag met nieuw kansen .
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op Wijk Bunkerr met een hagelnieuwe 7 (zat helemaal onder het stof en de prijskaartjes hingen er nog aan ) , zo dat was even lekkah na een veel te lange tijd niet op het water te hebben gestaan
|
|
|
the littleman
|
Jep was lekker gister op schellie. Vandaag rond 11 uur weer naar schellie. Ik heb ondertussen wel behoorlijk spierpijn in het buikje.
|
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Laatste daggie genieten van het warme weer , vannacht weer terug in koude nederland
|
|
|
@LaurenS
|
Ik skip hem voor vandaag wat last van me knie Je ging me daar ook tekeer als een beest gister op Wijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je ging me daar ook tekeer als een beest gister op Wijk ThumpsUp Viel wel mee toch, nah ja hij ging wel lekker i.i.g. Hoop weer voor morgen
|
|
|