kiteruitschell
Geen avatar
|
Richard was er maar nooit mee begonnen ,komt alleen maar stress van .
Wat een k wind vandaag en maar 20 knopen voorspellen. Jij nog kunnen varen patrick
|
|
|
the littleman
|
Ja ging net aan. Wel lekkere backrolls er uit geperst;) Morgen ochtend 9 uur weer
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zo eindelijk mogen we weer los.... Alles ingepakt.nog een bakkie pleur erin en op naar schellie PS website staat nog op wintertijd. Zo vroeg ben ik nou ook weer niet...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zo eindelijk mogen we weer los.... Alles ingepakt.nog een bakkie pleur erin en op naar schellie PS website staat nog op wintertijd. Zo vroeg ben ik nou ook weer niet... Volgens mij mis ik wat....wind. Maar er is wel een testdag van den Berg ga zo ook even die kant op Iemand een update van de wind op Schellie ..is het vaarbaar ?
|
|
|
|
Giertje
|
Ja mannen en vrouwen zo gauw je ziet dat zwafra naar het water gaat blijf dan maar thuis.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer gezellig op schelli, zoodtje bekende Badtgastuh, heerlijk zonnetje, zoodtje matrassen om in te snurken, reddingsbrigade voor de foillers die lekker in het water hebben gelegen. Kortom top middag Ger, waar was je met je camper voor de bitterballe ? Paar Woo deskundigen gesproken, eerst je sessie saven en dan pas up daten anders raak je je sessie kwijt wat mij mij ook gebeurd is, weer wat geleerd vandaag
|
|
|
zwafra
|
Ja, de eerste kantsurfdag van het jaar is weer een feit... Heerlijk in het zonnetje ouwehoeren en kijken naar een paar foilsurfers die net(niet)genoeg wind hadden. Jammer,dat het op de testdag de wind het liet afweten,had graag wel wat gear willen testen.....next time dan maar. @ Ger..we hebben je gemist ,het was echt een dagje voor jou
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Jullie waren allemaal te laat heerlijk gevaren met de Sonic2 18 Vol gepowerd . Tot de wind afnam. Net op tijd terug aan de kant om te ouwe hoeren met vele bekenden
|
|
|
|
zwafra
|
morgenavond weer wat wind
Helaas Henk ...maar wat is het een slecht voorjaar wat de wind betreft ...ik heb dit jaar pas 2 keer op het water gestaan ...en het komend weekend ziet er ook weer slecht uit.
|
|
|
Haring High Richardt
|
.ik heb dit jaar pas 2 keer op het water gestaan ...en het komend weekend ziet er ook weer slecht uit 2 keer ? Dat is niet veel Frank, ik wel iets meer gelukkig, maar inderdaad het is een heel slecht voorjaar . Gelukkig heb ik dit weekend gepland voor het piano concert met pannekoeke voor de Hartstichting wat stijf uitverkocht is, we hebben zels een reservelijst voor mensen die er heel graag bij willen zijn. Als het niet waait ben ik tegenwoordig aan het trainen met mijn personal coach Edwin voor de Hoek tot Helder Marathon (zie het filmpie)
http://vimeo.com/263904294
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgenavond weer wat wind
Helaas Henk ...maar wat is het een slecht voorjaar wat de wind betreft ...ik heb dit jaar pas 2 keer op het water gestaan ...en het komend weekend ziet er ook weer slecht uit. Gister was goed edam waar waren de locals
|
|
|
Giertje
|
IK was gister ochtend en middag op Edam zuid maar er was niet voldoende wind zelfs niet voor mijn foil.
|
|
|
|
Giertje
|
Ja ik dacht het al zo zie je maar, werken heeft ook zijn voordelen.
|
|
|
the littleman
|
Er staat nu minimaal 15 knopen op schel voor diegene die niet hoeft werken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hmm, 15 knopen, ken net denk met de Tjech, zit nog te twijfelen tussen een buggy sessie op Wijk (laag water 12.55 uur) of varen met de Thech op Schel ?
|
|
|
Giertje
|
Patrick bedankt voor de info! Goed kunnen varen op Schell.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekkel op Wijk met de buggy en de 11 waroo, 2 kiters met groooooote matrassen en een foile kiter.
|
|
|
Giertje
|
Richard heb je nu alweer met je kadaver in je buggy gehangen en dat moet straks 130 km kiten voor de hartstichting? Het was gewoon top op schell met de 10.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heerlijk ontspanne Gier in de buggie, de boog kan niet altijd gespannen zijn , na thuis komst een rondje gerendt van 5 km door het dorp
|
|
|
KiteFEEL
|
Schellinkhout was een genot op Schellinkhout vandaag. Onverwachts veel meer wind en lekker rustig . Morgen nog zo´n lesdagje dan maar aub .
|
|
|