|
Leon aero2
Gast
|
Ik heb hier te maken met een liefhebbert geloof ik haha
|
|
|
|
|
|
Maurits
|
Hahaha, hoe lang kunnen we nog doorgaan!!! ECHT tiop dit!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Eindeloos, als het aan mij ligt. We moeten alleen ff een beter foto hebben van Arno. eentje die precies van voren is... Daar kan je meer mee... ;-)
|
|
|
Coen2000
|
ja, EN je mist een stukje haar hier wat dus niks is
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ja, EN je mist een stukje haar hier wat dus niks is Joh wat maakt dat nou uit, ik vind dat Mark het goed doet haha
|
|
|
Ricardo
|
@ Vlaardingen: Hoe maak je die gekke bek en de originele foto 1 geheel?? Wat gebruik je daarvoor in photoshop?
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Oma Arno...
|
|
|
Vlaardingen
|
Niet zo moeilijk hoor, je neemt twee plaatjes die plaats je in twee layers. Plaats ze over elkaar en maak er eentje 80% transparant. Beetje bijpoetsen en klaar (niet echt duidelijk he?). Beter is even te googlen, er zijn voldoende sites waar alles wordt uitgelegd.
|
|
|
Vlaardingen
|
nou vooruit nog eentje dan.......... Onze SlufterNurd
|
|
|
Flof175
|
Arno's gespot bij het passen van een nieuw kitesurfpak !
|
|
|
Flof175
|
Nog meer kitemode:
|
|
|
|
Ricardo
|
Ik snap je wel hoor!! Alleen snap ik niet echt wat je met bijpoetsen bedoeld, welke tools gebruik je daarvoor?
Ik heb maar ff wat geprobeerd, maar het lijkt nog nergens op....
Britey has gone mental!!
|
|
|
Vlaardingen
|
Ziet er toch prima uit, probeer de kleur van het gezicht af te stemmen op de kleur van het lichaam.Dus de kleur iets meer rood geven.
|
|
|
Ricardo
|
Hoe heb je de kleuren op elkaar agestemd bij silver surfer?
|
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Hey Arno, eindelijk man! Zat al te wachten op een reactie! Met Silversurfer is een ander verhaal. Heb een effect gebruikt in Photoshop genaamd "Plastic Wrap' daarna kleuren weggehaald met de functie 'Color Balance' en klaar was de bekende Kees.
|
|
|
|
|