Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
kiten is niet goed voor de spiertjes? of stilzitten niet?
Ja de hele dag stil zitten. Vergeten bij te zetten
|
|
|
martijn
|
damn, het is dat mn ma met mn broertje weg moest, anders stond ik nu op het water!! IRRITATIE!! tering, ik hoefde geeneens te fietsen ging vanzelfd door de wind. IRRITATIE! mja, van het weekend wakeboarden met thomasr, wel gezellig als er nog meer KH'ers mee gaan!
|
|
|
samurai
|
rockanje is vanaf de parkeerplaats zeker een dikke 2 minuten lopen!!! strand is perfect met deze wind
2 minuten?? dan ben je nog niet op playa sin coche geweest, das pas lang lopen. [/quote] 2 minuten!!! lang lopen?
|
|
|
|
|
martijn
|
@ Michiel, ik heb het nog even nagevraagd ze zij: - geen goed strand (nouwelijks strand) - als je een paar meter het water op bent heb je de turkse politie gelijk achter je aan. ik wil naar het strand i.p.v. hier heel de tijd naar de webcams te zitten kijken. moest mn moeder nou maar niet met mn broertje weg
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
...helaas zijn al mijn vervoersvrienden verhinderd....dus ik blijf helaas thuis...
Wind is wel erg ZZW dus Playa is niet heel goed...maar verder prima weertje lijkt me... WEllicht wordt het weekend ook nog wat..zit ZW in!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ Ron: hakken? ja in de hot-pot! nee goed vergaddddderen, ik mag die gasten graag hier, die weten wat doorpakken is, het loopt wel eens chaotisch maar je kan redelijke afspraken maken en ze kunnen veeeel. voor weinig. Als er in NL nog een ontevreden Rita Wilders aanhanger loopt te pijpen dat alles zo duur is en dat het zooo slecht gaat en tralala, dan moet ie hier maar eens in de fabrieken komen kijken hoe ze lopen te beulen voor de t*ring verwende westerlingen. Ach we komen er wel achter als de chinese markt interessanter wordt dan de westerse, dan moeten we het ineens weer zelf doen. verder fijn hotel en leuke reisgenoten dus dat is al heel wat. cu van het weekend wel weer, even m'n zak los kiten na 14 u vliegen (over beijing)
|
|
|
Lex
|
autsotrand was heeeerlijk..wel vlagerig maar was best te doen. Ging af en toe best hoog:P
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@Rudo, in principe zou dat alleen maar beter zijn. Op dit moment is de betreffende economie inefficiënt (aangezien wij westerse onze welfare vergroten en daarbij de welfare van andere benadelen). Zodra economieën efficiënt zijn en iemand zijn welfare wordt vergroot, gaat dit niet ten koste van iemand anders zijn welfare. Op de lange termijn zijn efficiënte economieën het beste voor de bevolking. Okee dit verhaaltje gaat nergens over
|
|
|
Lauw
Administrator
|
autsotrand was heeeerlijk..wel vlagerig maar was best te doen. Ging af en toe best hoog:P
moest je maar naar sluftah gaan, was heerlijk, hard en constant!
|
|
|
Lex
|
maar wij hadden veel meer de ruimte, en hard en heerlijk was het bij ons ook
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Denken jullie dat ik morgen eind van middag beetje met mijn 12m overweg kan ?
Voorspellingen wisselen nogal.
|
|
|
hans
|
zo jongens het was zeker heerlijk vanmiddag op playa wat een luxe op de woensdagmiddag
|
|
|
Mr the Emperor
|
Zeker een mooie dag op het autostrand. We mogen niet klagen!!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Playa was gewoon goed en ik heb geen last van die vlagen gehad. 11m was goed te doen, Maar kon het niet laten om met 7m wat (zie foto) te verdienen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Achja...en ik heb toch weer mazzel gehad...had er pas rond 19.00 kunnen zijn en zo te zien was de wind toen al op....ik kan helaas van het weekend weer....we gaan het zien!
|
|
|
martijn
|
Achja...en ik heb toch weer mazzel gehad...had er pas rond 19.00 kunnen zijn en zo te zien was de wind toen al op....ik kan helaas van het weekend weer....we gaan het zien!
dan helaas waarschijnlijk geen wind nog meer mensen wakeboarden?
|
|
|
hans
|
niks ik was mijn airmiles pasje vergeten :'(
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik zag vandaag een ventje +-40kg met een blade vertigo 10m terwijl Lex en groep Venlo met 8m stonden te hakken. Hij deed het wel goed hoor maar als het fout gaat zou ik niet graag in de schoenen van zijn vader staan. Ja natuurlijk hangt het er van af wie er onder een kite hangt, maar wij zijn allemaal dubbel zijn gewicht en kiten met een veel kleinere kites die goed geladen waren. Je kan je dus voor stellen wat er gebeurt als die 10m kite per ongeluk of door materiaal pech in een loop terecht komt met z'n ventje er achter.
@hansol Je krijg wel wat airmiles van mij cadeau.
|
|
|
hans
|
ik was vanmiddag met een 9m bezig en die was groot genoeg voor mijn (ongeveer 79 kg) @THE O bedankt kan ik misschien ook een keer gratis naar de effteling op de miles
|
|
|
Lauw
Administrator
|
@The O, ik zag vanaaf pas dat je gebeld had..hihi..maar zo te zien heb je je vermaakt op autoplaya!! zie je waarschijnlijk van het weekend weer
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Okee dit verhaaltje gaat nergens over ghehe behalve dan dat je de spijker op z'n kop rost!
|
|
|