hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@Ron Gelukkig valt het alles mee en beide met de schrik vrij gekomen maar dat zonnetje is dan idd gevaarlijk.
De volgende keer zien we Ron dus met met zo'n snelle bril en een helmpje!!
|
|
|
|
|
richard
|
So dan, lekker gevaren gister.
Ik probeer altijd mensen te spotten door ff in de berichten op te letten wat iedereen vaart, maar dan kom je aan op playa staan er honderd kites in de lucht. Moed weer opgegeven. Wellicht makkelijker om elkaar te spotten als het 5celsius is, dan denk ik dat je max.20 kites ziet ;-)
Helaas voor mij een volle werkweek. Mischien komt eind vd week m'n speed3 15m2 deluxe binnen. Mooie combo met m'n flyboard M voor de mindere dagen :-))
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Zo wat een weekend zeg. Zowel zaterdag als zondag op Rockanje wezen varen. Hele relaxte spot. Zondag de hele dag in het zonnetje met m'n 7.5 kunnen spelen.
|
|
|
|
jelle80
|
denk zo even op slufter of playa kijken
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik vertrek zo ook naar playa denk ik (daar bedoelen jullie hier autostrand mee toch?).
|
|
|
hijo del viento
|
Als het zo blijft mss tussen 16 en 16.30 nog even bij het water kijken!!
@ Richard Wat voor vliegers heb jezelf? Of wachten we op de droogpakken tijd??
|
|
|
richard
|
@hijo: Tja, met droogpak wordt het ook niet makkelijker. Iedereen heeft de enforcer geloof ik, haha
Ik vaar meestal met een zwart/rode bandit dos 10m2 en rode trapeze (zie avatar). Bij hard windje met een knalgroene waroo 7m2.
Ik zie in de skyscraper banner hier een leuke zeeko deal staan bij kitepro. Mischien ga ik de 2 bovenste kites proberen te verpatsen en kijken of ik vanuit het spaarvarken nog wat bij kan leggen...
|
|
|
|
|
Allard
|
Gisteren lekker geknalt op Rockanje. Even alle twee de Evo'tjes uit gelaten. Begon met de twaalf, maar al snel over naar de 9m. Als het weer zo blijft dan zal het nog lang druk blijven aan de NL kust.
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Gaat er toevallig iemand na 16:00 nog van huizen, met een plaatsje... @hjio, jij gaat zeker van uit je werk? weet jij iets van John`y, en waar woont Mart, nja.. hij is 16;00 OP de sluf, net te laat heejjj... Veel plezier, hopen dat het nog beetje licht blijft!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Jesse, Ik werk op de Maasvlakte, dus kan de Slufter van uit mijn raam zien..... Heen rijden heeft dus niet zo veel zin, maar terug kan ik je altijd brengen. Laat maar even weten.
|
|
|
Spoon
|
doeds, ook weer terug van een druk weekend ardennen.. was leuk.. met 5 graden kanoen . maar goed. Ik wil ook weer surfen maar voorlopig zit dat er niet in denk ik. misschien komend weekend.
|
|
|
|
Spoon
|
yup..
was een drukke maand..
weekend texel weekend scouting weekend ardennen
maar nu gewoon weer stage en afstuderen en werken..
|
|
|
hijo del viento
|
Ola Jesse, Ik ga idd vanuit mijn werk! Als het uitkomt werk ik ook op de maasvlakte Mart weet duidelijk niet welke kant hij op moet sturen als hij je thuis moet droppen Is die klap op de de parkeerplaats tegen je auto toch wat harder geweest achteraf?? Je kan wel met mij mee terug, ...............en nee er gaat geen scooter achterin!!! 16.00 bin ich mit mein deutschen kite dabei
|
|
|
|
|
hijo del viento
|
Net het licht maar uit gedaan op de slufter pfff. 17.45 dan is de koek wel op helaas!!
Maar goed nog even lekker kunnen rommelen met z'n 5en toen ik aan kwam!!
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Hee HdV, was de pijp nog niet leeg na zaterdag en zondag, dat je vandaag nog met z'n 5en heb kunnen rommelen . En dat bianca dat goedvindt joh Wordt de rest van de week niks meer denk ik
|
|
|
|