Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Maar is het water dan niet te koud om nu al te gaan met een wetsuite, zo nu en dan een keertje kopje onder lijkt me erg koud, of het ik het verkeerd
Het water is nu een graadje of 5, je moet er dus niet te lang in liggen. (in dec was het nog 3 graden) Je kan het gewoon een keer proberen, dan weet je of het te koud is. Het makkelijkste is naar paya gaan met wind uit zw of w. Doordat het ondiep is hoef je minder te zwemmen en krijg je hooguit koude tenen. Je kan ook een droogpak kopen, dan heb je het nooit meer koud.
|
|
|
Sennick
|
Ik vaar met een 5/3 wetsuit, dunnen schoentjes, een kap en handschoenen. Tot nog toe elke maand wezen varen en bijna niet koud gehad, ook niet in december. Behalve mn voeten dan, die voel ik na 45 min niet meer... dus dat is dan ook geen probleem meer ;-P.
Het valt best wel mee maar je moet niet in het water blijven liggen....
Note: Als ik naar huis ga trek ik niet mn wetsuit uit maar hou hem aan met een trui erover en de kachel in de auto op hoog.
|
|
|
J-Buffet
|
dank je allen, idd gewoon een keer proberen, dan weten we het
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ik vaar met een 5/3 wetsuit, dunnen schoentjes, een kap en handschoenen. Tot nog toe elke maand wezen varen en bijna niet koud gehad, ook niet in december. Behalve mn voeten dan, die voel ik na 45 min niet meer... dus dat is dan ook geen probleem meer ;-P.
Het valt best wel mee maar je moet niet in het water blijven liggen....
Note: Als ik naar huis ga trek ik niet mn wetsuit uit maar hou hem aan met een trui erover en de kachel in de auto op hoog.
zonder schoentjes is wel beetje koud
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
KAK, kon de uitgang van de grot niet vinden. Heb hem weer gevonden, nu nog ff nieuwe kites kopen. Sowieso een 7m want die is niet meer in het land der levende, maar als ik dan bezig ben kan ik ook gelijk nieuwe 9m kopen.
Ow en wat betreft wetsuit? Die psycho2 is ligt ook al in delen en ik heb alleen nog een 3/4 shortleg... Wat is DE wetsuit op dit moment?
Owjah en kiteboard is een strap afgebroken, van de laatste keer kiten in oktober toen ik even een paar wolken ging aanraken en vervolgens iets te harde landde...
Conclusie: NIETS IS MEER HEEEL!
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
KAK, kon de uitgang van de grot niet vinden. Heb hem weer gevonden, nu nog ff nieuwe kites kopen. Sowieso een 7m want die is niet meer in het land der levende, maar als ik dan bezig ben kan ik ook gelijk nieuwe 9m kopen.
Ow en wat betreft wetsuit? Die psycho2 is ligt ook al in delen en ik heb alleen nog een 3/4 shortleg... Wat is DE wetsuit op dit moment?
Owjah en kiteboard is een strap afgebroken, van de laatste keer kiten in oktober toen ik even een paar wolken ging aanraken en vervolgens iets te harde landde...
Conclusie: NIETS IS MEER HEEEL!
Lauw mag ik je op de Best Kahoona wijzen? Prima beginnerskite!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Laurens......
Was dat niet diegene die nu zoveel werkt dat hij wel 10 sets kon kopen maar geen tijd meer heeft om daadwerkelijk te kiten?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
jah dat was die persoon, heel goed gezien! Ik ga denk ik dan maar voor die Kahoona, prima kite zo te horen ;-) snel weer kiten
|
|
|
joey
|
Heeft er iemand zin om morgen even op ouddorp te kijken? 2 graden en een klein windje...
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
voor diegene die het nog niet wisten, DE leukste en meest hard core surfshop van nl http://connorsrotterdam.nl/ sluit helaas de deuren en houdt totale leegverkoop. Connor gaat gelukkig wel online verder.
|
|
|
jesse.
|
@anti-hero Ait, alleen jammer dat je niet nu al ffes op de site kan kijken wat ze verkopen?!
Wat vind jij totale leegverkoop, over hoeveel korting praat je dan?
Vrijdag vrij, ng iemand naar het strand dan? 16knoopjes is best oké
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
komend weekend is het ook al niks, wij gaan morgen maar naar feldberg
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
jesse ga een keer langs, tis voor weinig maar veel is wel al weg. tis een tof zakie denk dat jij het wel leuk vindt. kortings% verschillen per uniek product, iig geen mainstream zoals wat je normaal aantreft...mn resin8 (waar ben wilson nu mee vaart) heb ik er vorig jaar gekocht.
|
|
|
CCaptain
|
Jesse, ben daar een week of 2 geleden nog geweest. Ze hebben nog wat toffe kleding hangen en toen hingen er nog een paar wetsuits, maar wel erg kleine maten. Goede korting iig. Mocht je nog een golfsurfboard zoeken...
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Misschien een mooie opvulling voor de Zaterdagmiddag, of de voorspellingen moeten beter worden.
|
|
|
joey
|
@jesse
Wil je morgen nog gaan?
Ouddorp rond 14.00?
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Joey mocht jesse niet naar Ouddorp gaan en je niet in je eentje willen staan.
Ik ben morgen (als de wind goed genoeg is) op de bdam vanaf +- 13.00.
|
|
|
joey
|
Joey mocht jesse niet naar Ouddorp gaan en je niet in je eentje willen staan.
Ik ben morgen (als de wind goed genoeg is) op de bdam vanaf +- 13.00.
Dan kom ik ook wel naar de Dam, met deze temperaturen ga ik niet alleen t water op.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik kijk het nog even een half uurtje aan, voor ik ga rijden. Hij zakt nu van 17 naar 15 kn en dat is niet echt fun met 85 kg.
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik sla vandaag over, hij zakt nog verder af nu. Ga niet de gok nemen vanuit Breda.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mag ik even de aandacht voor een realiteitscheck? Ouddorp: Brouwersdam: En het waait nu overal tussen de 71gr en 90gr. Oftewel: zelfs Ouddorp is nog een tikje aflandig. Mocht het wel sideshore worden, dan is het nog steeds zwaar af te raden om met wind tussen sideshore en side-onshore te gaan kiten met deze temperaturen omdat je bij pech gewoon parallel aan het strand blijft drijven en dat hou je echt geen uren vol!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
10 punten Evan. Beetje opmerkelijk ook, je zou verwachten dat gasten die nu nog varen ook echt 'doorgewinterd' zouden zijn. Of gaan jullie mountainboarden?
|
|
|