Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
10:30 uur met Benjooh & de stromchasers op het strand. Wind leek niet zo heel hard met slechts 20kn, toch maar de 7m opgepompt....en maar goed ook, wat werd die wind hard, steeds harder, op een gegeven moment te hard om nog redelijk te kunnen golfrijden op mijn waveboard. Daarna stevig tot soms overpowered met de TT. Wat een dag! En wat een windsurfers, gewoon een mannetje of 50! Ben gesloopt na vier dagen, bont en blauw...heerlijk
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Luitjes... wat een klote tijd om geblesseerd te zijn zeg.....al aardig wat sessies mogen missen de laatste anderhalve week........ik gun het jullie van harte...maar ik baal wel! Ik ben nog zeker 4 weken eruit vrees ik.....
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Jochen, Hier dan een pleister op den wonde: je hebt geen 7m, en het was de afgelopen dagen echt niet lekker met een 9m, zeker vandaag niet Wellicht had je dus aan de kant gestaan...nog erger... Door dit soort dagen denk ik zelfs om een 5.5/5 aan te gaan schaffen... Met waveboard niet meer te doen voor me met 7m Sterkte met je herstel!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ JB Best het is inderdaad balen om uit de running te zijn met dit weer. Zelf baal ik ervan dat ik een paar weken voldoende tijd had om te kiten ipv te werken en toen was er geen wind. En deze en komende week zit ik helemaal vol met werk en kan ik buiten het weekend dus niet het water op. Is minder erg dan gebleseerd te zijn maar het doet wel pijn als ik e bomen heen en weer zie gaan en ik op een duf kantoor zit
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Mannen helaas Kijkduin niet meer gehaald.............Uiteindelijk met ons kapiteintje om 10.30 op de playa en de wind gelijk dik aan voor de 7. FF warmdraaien en met hoog om 11.30 helemaal los alleen door het ballenbakeffect lekker blijven hangen op de playa tot 15.30..... En rustig op zo'n dag en dat op de Playa??? Zou iedereen ergens anders zitten soms Ik hoor net op tv dat Sterretje een vriendinnetje heeft.......Lauw??
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ho is joh! stelletje's (piep) , waarom zijn jullie niets eens solidair als ik niet kan? blijf dan gewoon thuis ja! nee, lekker gaan hakken joh en al die geile verhalen plaatsen joh! waarom kijk ik hier eigenlijk?
|
|
|
wibi
Gast
|
Het was heerlijk rustig op playa maar volgens mij werd er wel gecontroleerd en bekeuringen uitgeschreven ivm vogelgebied
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jochen, Hier dan een pleister op den wonde: je hebt geen 7m, en het was de afgelopen dagen echt niet lekker met een 9m, zeker vandaag niet Wellicht had je dus aan de kant gestaan...nog erger... Door dit soort dagen denk ik zelfs om een 5.5/5 aan te gaan schaffen... Met waveboard niet meer te doen voor me met 7m Sterkte met je herstel! Haha, waveboard was zeker te hard ja, maar voor je TT??? Heb toch maar mn 8m weer opgepompt en zie dat ie rond 18u t hardste vd hele dag was. Durf bijna zeker wel te stellen dat ik de 20m aangetikt heb, perfecte steile cleane golven van 1,5m om vol overpowerd op af te zetten. kon gewoon alle kites van boven bekijken en dat maak zelfs ik niet vaak mee! In de vlakke chop ook mn loops weer verder uitgebouwd met heerlijk softe uitgeremde landingen, mijn week kan niet meer stuk!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Waar voer die Mart nou mee dan? Begin nu wel benieuwd te worden
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Haha, waveboard was zeker te hard ja, maar voor je TT??? Nee, TT was prima te houden. Maar de wind was af en toe echt beide handjes aan de bar Airtime was inderdaad absurd hoog. Zeker met de cleane golven als kicker. Was feest. Maar loopen in de wind van begin de middag....no way Daar ben ik nog niet klaar voor.... De spot begint wel erg populair te worden, in de parkeerplaats Lalou Lageree mogen bewonderen .. Is dat een dame van de lichte zeden? Ken wel een Jalou, de zus van Kevin Langeree. En die is weer het neefje van Ruben Len10. Overigens is het kommetje met deze windrichting alleen maar te doen helemaal bovenwinds. En dat was best hard werken vanmiddag. Dan werd je wel beloont met een ketting van zeer hoge sprongen met dito zweefvluchten...wat een bizarre vier dagen....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
wat een turbo, turbo, turbo, gesloopt..
Was een toffe avond, met de heer Len10 en Sterretje. Gewoon 2 BNers op onze spot:)
Aan het einde nog even in de golven gaan varen en werkelijk waar te ziekelijk hoog een paar keer gegaan. Zag nog een windsurfer kijken en denken: wat de faak doe ik met m'n plankzijl, ik wil ook kiten...
@evan, ik wilde je nog wat vragen, maar je was al weg. Komt volgende keer wel! @Sebas, ik zag je raily en de aftermath. Bikkel dat je in die wind een raily poogde in te zetten;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@Sebas, ik zag je raily en de aftermath. Bikkel dat je in die wind een raily poogde in te zetten;-)
Is meneer aan de drugs? Vanmiddag in die poeierwind het laatste waar ik aan dacht
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Nog geloopt Laurens?
Hij is wel met een -s'je erbij Ik ook overigens Allemaal leuke berichten over de heer Len10, maar heeft hij geen brute megaloops geboekt in deze wind? Daar hoor ik niemand over. Of is het na zijn 2x is scheepsrecht blessure nu echt afgelopen?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
haha Ruben met een paraplutje aan het loopen! best weird, Hij trok wel een paar vette loops, maar Evan of Ruben? Allebei very hoog!
Sterretje Mart heeft Ruben z'n kite opgelaten, zo zie je dat BNers elkaar er gelijk uitpikken. wereldsessie weer!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@Mart bedankt voor het helpen met het flippen van mijn kite, zitten je oren er nog aan? Landing van mijn uitgehaakte railey lukten niet helemaal met als gevolg een crash... Whehehe, no problem mate! Gelukkig heb ik van die kleine oortjes dus ben nog heel "Opa" die er bij stond ging mij nog even de les lezen.... whahaha, tuurlijk Waar voer die Mart nou mee dan? Begin nu wel benieuwd te worden Lol, ik weet wel wie jij bent Loop monster..... Ik was dat propje met de vel groende 9m2 C4. haha Ruben met een paraplutje aan het loopen! best weird, Hij trok wel een paar vette loops, maar Evan of Ruben? Allebei very hoog!
Sterretje Mart heeft Ruben z'n kite opgelaten, zo zie je dat BNers elkaar er gelijk uitpikken. wereldsessie weer!
Whahaha, precies. Denk dat ik mijn hand niet meer ga wassen Mare bedankt voor de top sessie Rudo!! Ik zeg Watchduin "The unspoken spot" is nu mijn #1, tering wat was dat vlak en lekker zeg. Hoop leuke dingen kunnen oefenen: frontroll transition, ridingblind,paar pussyloopjes en een halve darkslide... was een topdag! Ben nu helemaal gesloopt! Oja eingelijk Lauwtje aka Blondedolly aka Jokertje geizne, Aangenaam mate!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
wie kwam er hoger evanovisch of len10?
Zal niet zo veel schelen, maar Rubben deed het wel met 1 hand en in de ander een vlag paraplutje... Was sick om te zien!
|
|
|
|
|
|
|