JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
@ Hans: Ah, je was met de rode Nemesis (wil ik ook nog steeds eens aanhangen...)
@ Erik: Ben vooral overgestapt omdat ie net iets beter is dan mn gewone Waroo 2009, met name de bar. Is verder nagenoeg hetzelfde, iets meer power en snelheid. En was dat die dame met de blauwe rebel? Heb haar nog opgelaten voor ik vertrok....mooie reddingsactie! Je hebt elkaar echt ff nodig in deze temperaturen.
@ Rudo: goed plan van dat biertje, zag ook dat het open was inmiddels....maarja..straks op Slufter???
|
|
|
KiterHans
|
@ Hans: Ah, je was met de rode Nemesis (wil ik ook nog steeds eens aanhangen...)
@ Erik: Ben vooral overgestapt omdat ie net iets beter is dan mn gewone Waroo 2009, met name de bar. Is verder nagenoeg hetzelfde, iets meer power en snelheid. En was dat die dame met de blauwe rebel? Heb haar nog opgelaten voor ik vertrok....mooie reddingsactie! Je hebt elkaar echt ff nodig in deze temperaturen.
@ Rudo: goed plan van dat biertje, zag ook dat het open was inmiddels....maarja..straks op Slufter???
Oke dan ruilen we een keer...zag wel jou kite maar wist niet dat jij dat was....
|
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
2 uur paraat at scheef
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
2 uur scheef weer eens onveilig maken
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Dan ben ik ook tussen 10 en 11 op de ZM, mooi windje voor de 7m nu:-)
EDIT: wat later omdat er wat tussenkomt:\
|
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ron, zal een zandkasteeltje voor je bouwen!
12:00 ZM! Eens kijken hoe snel ik mijn kite vandaar verrot krijg.....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pleurisweer, ik kijk vanmiddag nog wel ff, geen zin om in de regen te gaan (ben ik een mooiweer kiter geworden? :S)
|
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er morgenvroeg iemand het licht aandoen tot uurtje of 1 a 2 ziet er nog een goede voormiddag uit. Dacht zelf aan de ZM of ouddorp
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Je hebt 2,5 week dikke wind gemist met als 2 toppers 1e en 2e kerstdag met net zoveel bekijks als jij waarschijnlijk alleen op Kijkduin met al de dagjesmensen door het prachtige zonnige weer!
Leuk verhaal met strakke platen man!
En haal jij Lauw even uit zijn wattenstaafjes modus want die heb ik weer niet gezien vanmiddag.
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
12:00 ZM! Eens kijken hoe snel ik mijn kite vandaar verrot krijg..... Mart had effe gezegd dat je dit gepost had, dan had ik je laten liggen midden op de ZM, dit is natuurlijk vragen om problemen. John dat waren prima loopjes...........je hebt lekker lopen oefenen en dat kan je zien.
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen ook maar weer eens het water op. Ben al een tijdje niet geweest. Kan je nog zonder handschoenen het water op? Moet ook nog even kijken of ik morgen naar de zm of plays ga.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Mike we gaan elkaar morgen zien ik ga eerst effe ergens kijken zie ik je daar wel.
|
|
|
|