Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Nou idd Markus, Brouwersdam was ook echt super!! Eerst met de 10 in de golven gespeeld en daarna liep t poeltje onder waar ik nog m'n 7tje ff heb uitgelaten. Dat poeltje was echt rete vlak water. Echt top!
Wat een dag....
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Het was echt een top dag.. heerlijk op playa. Mooie golven.. Was weer een toppertje!!!
oja, mooi uitzicht van het dak van die nieuwe tent...
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
Idd was een heerlijke dag op de playa, toch hoopte ik stiekum dat het water iets hoger was gekomen maar mocht zeker te weten niet klagen! Zag iemand filmen vandaag, beetje mooie shots geworden???
|
|
|
sanderw
Gast
|
zo..... dat was een best dagje! bd was uber!!! en als mooie afsluiting kreeg ik van windhoos een grote pils en een lekkere kom snert!! ohoh was heerlijk! jammer dat mijn kite naar de kl... ging.........
|
|
|
sanderw
Gast
|
Als afsluiting van een een leuke dag op de brouwers. morgen even uit de klotsbak en naar playa. 0900 met nieuwe handschoenen en cap. weet niet waar we naar toe liepen maar is hier ver te zoeken waarschijnlijk woestijn kiten was vandaag goed te doen hoor, en poeltje liep ook vol zag evan nog voorbij vliegen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De Brouwersdam was top, jammer dat ik een hoop meteriaal pech heb gekregen vandaag. Maar dat mag de pret niet drukken.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
vandaag met 3 man heel scheef voor ons zelf. dat was ook super. met de 8 en daarna met de 6 gevaren. het was goede wind voor beide. vandaag hebben we iemand afgeraden die met een 12 op het water wilde gaan en zeer verstandig nam ie het advies over. top dat er ook nog kiters naar advies van andere luisteren
met welke kitemaat stonden jullie mee mee op het water?
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Bandit 4 8, en was vol gedepowered toch nog iets te veel soms voor 80 kg.
|
|
|
biancam
|
Banditisme dos 5.5 m heerlijk genoeg power!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik met een 7m maar in het begin had een 10m ook makkelijk gekunt. Maar ik wou wat uitgehaakt dingen proberen en ik had verwacht dat die meer zou toenemen.
|
|
|
sanderw
Gast
|
vandaag met 3 man heel scheef voor ons zelf. dat was ook super. met de 8 en daarna met de 6 gevaren. het was goede wind voor beide. vandaag hebben we iemand afgeraden die met een 12 op het water wilde gaan en zeer verstandig nam ie het advies over. top dat er ook nog kiters naar advies van andere luisteren
met een tien (ook wel nodig in de golven), eind van de dag met een 6 gestart maar dat duurde niet lang (lek)
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ja in de golven heb je vaak idd een maatje groten maar het waaide harden dan ze voorspelde.
toch voornamelijk kleinere maten. ik was van 12 tot 15. voor 12u waaide het idd wat minder. maar daarna trok het lekker aan en dit half januari geweldig toch
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
zijn er nog mensen die morgen rond 9 uur bij de zandmotor gaan kite? later op de dag wordt wind minder, dus daarom wil ik vroeg gaan.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ik heb nog wat gekite op ouddorp, was opzich wel lekker, maar qua tricks ofso niet mijn dag. Was mn board nog kwijtgeraakt, maar gelukkig vond de kustwacht 'm terug
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
is er iemand vandaag op rockanje geweets. vraag me af of daar ook kleine leuke golfjes staan?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
is er iemand vandaag op rockanje geweets. vraag me af of daar ook kleine leuke golfjes staan?
Dan kan je beter Bdam op t zuiderpuntje doen, maar kom je morgen ook naar kijkduin? Het was siick vandaag slappe lijnen paradijs, morgen dezelfde richting dus dat moet goedkomen! Of zit je nog bij de eilanders @John, ik zag je nog een tamelijk fraaie loop trekken in de poel, zeker 5m+, hopelijk heeft Ivy het ook gezien, ik zit nu de film terug te kijken namelijk
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
zijn er nog mensen die morgen rond 9 uur bij de zandmotor gaan kite? later op de dag wordt wind minder, dus daarom wil ik vroeg gaan.
Het wordt voor mij iets later, 10:00.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ken je plek Jongen!! de branding van tha Rock is ongeevenaart!! triple mast high.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
sprak vandaag iemand op ijmuiden die was vorige week op punta preta. ik verwacht dat jij ook wel ff een sessie pakt daar, ook al wordt het je worst wipe out...geniet ervan T.
ik zat vandaag op ijmuiden, jantje dichtklappende golven voor sideonshore met bft 7, laatste keer dat ik daar ben geweetst, gewoon niet mijn spot. tijd dat de vlakte open gaat voor een sicke nw
ed. niet te veel onshore dan daar?
|
|
|
drifter
|
zonde van je tijd!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Werken of thuis blijven op een dag als deze is pas zonde van je tijd Maar om te golfrijden zou ik ook niet zo snel goede condities weten met NW, hopelijk kunnen we straks weer op de nieuwe Maasvlakte terecht voor die richting! Maar wat een kleine maatjes allemaal zeg. Heb 4u lang met 10m geknald en ik ben toch echt de zwaarste niet... Ok, ok. Het was wel een beetje aan de high-end, maar dat vliegt zo heerlijk!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
sprak vandaag iemand op ijmuiden die was vorige week op punta preta. ik verwacht dat jij ook wel ff een sessie pakt daar, ook al wordt het je worst wipe out...geniet ervan T.
ik zat vandaag op ijmuiden, jantje dichtklappende golven voor sideonshore met bft 7, laatste keer dat ik daar ben geweetst, gewoon niet mijn spot. tijd dat de vlakte open gaat voor een sicke nw
ed. niet te veel onshore dan daar?
Bijna pal onshore, toppie, je kan zelfs via de poel hoogtelopen als je wil zonde van je tijd!
Hebt een beter idee?
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
ozone c4 7m
|
|
|