|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Vrijdag vanaf 19 uur present op slufter of ZM.
Wat lekker om weer keuze te hebben, hè?
|
|
|
|
pallo
|
ik twijfel om naar zandmotor te gaan..... hier in ridderkerk waait het ook aardig indd
|
|
|
Spoon
|
Op de cam van aan zee oostvoorne zie ik 1 kiter.
|
|
|
pallo
|
richting is alleen niet top voor Playa het is beter om richting HVH of motor te gaan denk ik
|
|
|
Yoram
|
ik twijfel om naar zandmotor te gaan..... hier in ridderkerk waait het ook aardig indd
Haha is het ik twijfel of IK twijfel Jij vat hem wel
|
|
|
pallo
|
ehm WIJ
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Shit ik heb mijn spullen niet meegenomen naar werk en nu staat er toch nog wind, gggrrrr Had ik nou maar mijn spullen in de auto gegooid voor de zekerheid. Het blijft altijd een gok met die gekke wind. Dan maar wachten op vrijdag avond.. Veel plezier voor de gene die wel gaan!
|
|
|
sanderw
Gast
|
as vrijdag rond 17:30 ff naar slufter! ziet er goed uit:)
|
|
|
pallo
|
ik ben rond vrijdagavond 7 uur @ playa of rock
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Was lekker @t brouwersdam. Net te doen met de 10m. Super lekker zonnetje erbij. Hoe mooi kan het leven zijn!
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Nog iemand hier vanuit Ridderkerk en lager richting Zandvoort voor Red bull boven N.A.P.?
|
|
|
R.B.
|
Gisteren toch weer een heerlijk sessie gehad op de maasvlakte. Zonnetje op de bol en gaan. Alleen die klote zeehonden daar schijt ik echt voor in me broek.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Haha te grappig! Wat een held is R.B. :-)
Ik heb gister ook een heerlijk skim sessie gehad op de ZM.
|
|
|
chico
|
Gisteren toch weer een heerlijk sessie gehad op de maasvlakte. Zonnetje op de bol en gaan. Alleen die klote zeehonden daar schijt ik echt voor in me broek.
Het zijn geen haaien hoor. Probeer eens Zuid Afrika. Daar heb je echte bijters
|
|
|
jefff
|
Iemand morgen ochtend naar de zandmotor? Zoja Hoelaat?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Het zijn geen haaien hoor. Probeer eens Zuid Afrika. Daar heb je echte bijters [/quote] En bedankt. Ik ga daar meet de kerst heen en ben al niet zo dol op gebieden waar haaien zitten. Maar ik ben denk ik wel te snel voor ze Morgen kan ik niet maar zaterdag ga ik zeker even het water op.
|
|
|
samurai
|
Het zijn geen haaien hoor. Probeer eens Zuid Afrika. Daar heb je echte bijters het huiler seizoen is begonnen, ofwel ze hebben kleintjes, dus de mannelijke zeehonden zijn aggresiever dan normaal, maar als je niet in de buurt komt van de hinderplaat is er weinig aan de hand
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Het zijn geen haaien hoor. Probeer eens Zuid Afrika. Daar heb je echte bijters
En bedankt. Ik ga daar meet de kerst heen en ben al niet zo dol op gebieden waar haaien zitten. Maar ik ben denk ik wel te snel voor ze Morgen kan ik niet maar zaterdag ga ik zeker even het water op. [/quote] Niet in je pak pissen... dan is er niks aan de hand... oh ja het is oom niet handig om het water op te gaan als je net op een schelp hebt getrapt..
|
|
|
tgroot
|
morgen zandmotor uurtje of 1 a 2
|
|
|
|