nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
jazeker, ik ben al helemaal ingepakt als ik het water opga. Maar vond het ook heel onverantwoord van die school.
|
|
|
rdeheld
|
Gaan er morgen mensen tussen 13:00 en 17:00 naar het autostrand? Ik overweeg een vrije middag op te nemen... maar in mijn eentje is ook maar zo alleen.
Als de wind goed is wel, maar ik heb mijn twijfels. Denk het wel
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Ga zo mijn spullen maar eens pakken en dan even naar de playa
mijn spullen liggen in de auto, maar met de 2 knp die er nu staat wacht ik nog even.
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
ik ga zo maar is vertrekken naar de zm zijn er nog meer mensen van plan die kant op te gaan?
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
ik ga zo maar is vertrekken naar de zm zijn er nog meer mensen van plan die kant op te gaan?
15 uur parking
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
lekkere sessie vandaag hoor vandaag op de Sluf jammer van de regen bij de afsluiting, Evan bedankt voor het gezelschap.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was even leuk, alleen die regen niet. Ben maar met pak en al in 1x richting de douche gereden, veel lekkerder dan staan koukleumen in de volle wind en regen.
|
|
|
Bularoo
|
Wordt het vandaag nog wat. Ga zo nog maar eens kijken op de brouwersdam denk ik.. zien of dat nog wat wordt
|
|
|
HDFrank
|
Ik liep zelf aan oostvoorne te denken. Maar daar staat ook niemand op het water.
|
|
|
|
Bularoo
|
Ga denk ik rond 12 uur op de dam kijken.. hopelijk dat ie dan al rond de 20 kn is.. Dan ook laagwater;)
|
|
|
HDFrank
|
op de webcam van naturalhigh staan er GEEN witte kopjes op het water
De wind zak staat daarin tegen WEL strak
|
|
|
Bularoo
|
Nog even en dan komt het goed, als het zonnetje doorkomt zal de wind wel aantrekken.. Hoop ik
|
|
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas vandaag en morgen werken maar misschien kan ik vrijdag nog even het water op.
|
|
|
nick1212
|
Hij was weer lekker, eerst 1,5 uur alleen met de 13 lekker gepowerd. En daarna nog even 3 uurtje met de 9 kunnen spelen. Heeft er hier toevallig iemand boots met maat 41-42 die ik eens zou mogen testen. Heb namelijk een scheurtje gehad in een botje aan de bovenkant van men wreef. En met straps doet men voet na een paar uur ontzettend zeer.
|
|
|
|
nick1212
|
Als je wil kan je dan is even opmeten hoe groot de centerafstand van de gaatjes voor de boutjes is. Ik vaar namelijk een naish momentum en naish heeft een rot afstand voor andere padsystemen. Alvast bedankt natuurlijk
|
|
|
boardron
Geen avatar
|
Hij was weer lekker, eerst 1,5 uur alleen met de 13 lekker gepowerd. En daarna nog even 3 uurtje met de 9 kunnen spelen.
Als dat op de Maasvlakte was, dan was jij denk ik de persoon die nog dankbaar gebruik gemaakt heeft van mijn self launch karabiner ;-) Graag gedaan! Helaas moest ik vertrekken toen het lekker aan begon te trekken, maar het is ook wel eens leuk om in je uppie op de maasvlakte te staan...
|
|
|
HDFrank
|
Gister 3 uur lang op de ZM strapless lopen klooien op een directional.... Is best een gave ervaring, maar de poel is aan de randen te ondiep bij laag water. En overstag etc.. zit er nog niet in. Golven is strapless nog heel erg ver weg......
|
|
|