ronny
|
top dag in de zon klein beetje hagel @ sluf
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Gaat er morgen nog iemand langs dordt naar het strand??. Zit nl zonder vervoer.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Koud, rete koud vandaag maar wel lekker toen het zonnetje erbij kwam........ IK had het niet verwacht maar dit was echt mijn koudste sessie dit jr........
Wel heerlijk rustig dus ik zal niet klagen......
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Van 12 tot 14 op scheef geweest. Een half uurtje met 2 man gestaan, daarna alleen. Wat een bakken rolde er binnen en lekker zonnetje erbij. Kon niet beter, alleen helaas 2 kleine hagel buien, maar het meeste ging over
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
14.45u tot 17.15 op de ZM...Was gooooeeed! En we waren met zn 2-en!!!Hagel windstoten zon...Alles gehad...Ook nog ff de zee op trug...Kortom hij was goed. 10m af en toe overpowered maar over t algemeen goed te doen...Goeie hi-end die Switchblades!
|
|
|
CCaptain
|
Het was heerlijk vandaag op de Slufter. Voor het eerst mijn 20m lijnen geprobeerd. Vooral de timing was behoorlijk wennen. Wel gezellig met z'n vieren zo in het zonnetje Laat het maar lang winter blijven
|
|
|
ronny
|
Het was heerlijk vandaag op de Slufter. Voor het eerst mijn 20m lijnen geprobeerd. Vooral de timing was behoorlijk wennen. Wel gezellig met z'n vieren zo in het zonnetje Laat het maar lang winter blijven 20 meter bar toch
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Het was heerlijk vandaag op de Slufter. Voor het eerst mijn 20m lijnen geprobeerd. Vooral de timing was behoorlijk wennen. Wel gezellig met z'n vieren zo in het zonnetje Laat het maar lang winter blijven 20 meter bar toch en 50 cm lijnen. dan klopt het wel ongeveer ;-)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Stelletje bikkels!
In het weekend gaan de temperaturen weer onder nul. Kijken of er meer winterpret in zit!
|
|
|
CCaptain
|
Het was heerlijk vandaag op de Slufter. Voor het eerst mijn 20m lijnen geprobeerd. Vooral de timing was behoorlijk wennen. Wel gezellig met z'n vieren zo in het zonnetje Laat het maar lang winter blijven 20 meter bar toch en 50 cm lijnen. dan klopt het wel ongeveer ;-) Oh ja, 20 meter bar @Michiel Wel fris ja, maar het zonnetje maakte veel goed
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Stelletje bikkels!
In het weekend gaan de temperaturen weer onder nul. Kijken of er meer winterpret in zit!
Dat bedoel ik dus was nu maar de haartjes ook even nat komen maken baas!! Kan ik die dikke loopies weer eens afkijken van je!
|
|
|
|
Ab Oldschool
|
Morgen nog iemand? Inde ochtend nog zonnetje, laag water, rock? Beetje fris dat wel.
|
|
|
ronny
|
Ik denk maar even het snowboard aan
|
|
|
R.B.
|
Nog mensen snowkiten vandaag? En waar?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je zult wel ff een stukkie moeten gaan rijden, Robin. Hier ligt een centimeter of 2... In het midden en noorden is veel meer gevallen.
Ik ga straks weer eens binnen boarden gebruik makend van de good old zwaartekracht
|
|
|
R.B.
|
Hier in spijkenisse ligt op het gras zeker 5 cm. Denk zelfs iets meer. En als ik de webcam van oostvoorne bekijk lijkt daar ook aardig wat te liggen. Strand wordt hem denk niet maar op een grasveld wel. Ik denk bv aan hellevoetsluis langs de n57. Leuk veldje daat en goede windrichting.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wow, regio rotterdam is aardig te grazen genomen door moedertje winter! Wellicht van de week weer eens een poging wagen
|
|
|
|
d@ni
|
Hallo allemaal!! Ben ik weer eens... Ben ff best lang niet op het forum (en op het water) geweest, nieuwe stad, sinds kort nieuwe vriendin dus ff prioriteiten anders gehad. Nu er weer wat meer rust is dacht ik dat er ook weer nieuwe kites mochten komen. Dus de nieuwe set 2013 ZEEKO NOTUS is besteld!!!!!!!!! Ik hoop dat het snel een beetje boven de 10°C wordt, want dan pas ga ik het water op hoor. Gr!
|
|
|
ronny
|
Gaat er morgen nog iemand een poging wagen ? Laat maar heb nu pas naar de neerslag gekeken
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Hé Daniel! Welkom terug, hombre! Maar waarom de Notus(5?) met oude bar? Sinds de Notus2 is deze kite nl. erg verandert. Maar iig weer leuk dat er nieuwe koeien in de lucht bijkomen Welke maten? 10/7?
|
|
|
|