|
tgroot
|
Was inderdaad gezellig met zun alle! Zag iedereen goed vliegen. Hard gelachen om iedereen met die gele keukenhandschoenen is dat de nieuwe trend Marc kom maar op met dat filmpje
|
|
|
Menno de Vries
|
Morgen ochtend nog iemand op de Dam aanwezig??
|
|
|
Yoram
|
Was inderdaad gezellig met zun alle! Zag iedereen goed vliegen. Hard gelachen om iedereen met die gele keukenhandschoenen is dat de nieuwe trend Was het zeker, je ging een paar keer echt lekker hoog Denk dat je mij en een kitemaatje van mij bedoeld haha Maar zeker de nieuwe hype, warm genoeg en goed bar gevoel.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Was inderdaad gezellig met zun alle! Zag iedereen goed vliegen. Hard gelachen om iedereen met die gele keukenhandschoenen is dat de nieuwe trend Marc kom maar op met dat filmpje Ga misschien zo nog effe uitzoeken, effe snel een klein stukje gekeken van mijzelf:
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
iemand nog zin in een ochtend sessie op de zandbrommert?
|
|
|
geloof68
|
Aan het loopen Marc?
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
iemand nog zin in een ochtend sessie op de zandbrommert?
Hoop er rond een uurtje of tien te zijn :-)
|
|
|
D.D
|
Loops zagen er goed uit Marc! Ben benieuwd naar de rest van de beelden :-p
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dikke foto Marc Ben benieuwd naar de rest. Heb een mooie dag gemist Nu geeft de windmeter wind op, maar hier is weinig meer. Wel zinnetje!
|
|
|
geloof68
|
Aan het loopen Marc?
Jazeker! Goed bezig!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
voor diegene die dachten dat het niks meer werd: met stip binnen, net voor ingang van de laatste maand van 2013, de beste sessie van het jaar vanochtend! In het donker aangekomen en zonder pauze 5 uur lang genoten van de dikke noorder swell,
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Was goed dat je me daarvoor om 8u op de MV2 kon krijgen Martijn, was zeker mooi! Clean en de richting perfect om je 8m te parkeren en te laten driften.
|
|
|
StevenHill
|
Ja zeker een van de beste sessies van dit jaar geweest. Vanaf zonsopgang tot uur of een. Cleane golven en genoeg wind. Bruinvissen ook gespot!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ja zeker een van de beste sessies van dit jaar geweest. Vanaf zonsopgang tot uur of een. Cleane golven en genoeg wind. Bruinvissen ook gespot!
Ggrrrrrr ....I am jealous ...... voorspellingen waren niet genoeg om helemaal vanuit Limbabwe naar de Slufter te rijden ....
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Blijft mooi zo'n bruinvis, denk dat we dezelfde tegen zijn gekomen. Ruim 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst een zag, was toen ook met dikke swell, kortom hij komt alleen als het AAN is. en ja vandaag was zeker zo'n dag voor park & drift met dikke cleane lijnen, KSP waardige condties!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Blijft mooi zo'n bruinvis, denk dat we dezelfde tegen zijn gekomen. Ruim 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst een zag, was toen ook met dikke swell, kortom hij komt alleen als het AAN is. en ja vandaag was zeker zo'n dag voor park & drift met dikke cleane lijnen, KSP waardige condties!
Aiaiai, ik had toch nog moeten komen. Klinkt als een dikke sessie
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Het waren idd on-Nederlandse omstandigheden, heerlijke sessie. Flinke cleane bakken, maar ook flinke wasbeurten.....
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik had mijn wasbeurt vrijdag al gehad, kite netjes gered door martijn en naar de kant gesleept door nog een cabrina kiter (waarvoor dank). Zit al dik te balen dat ik niet meer gereden ben, was toch nog aan het twijfelen gisterenavond.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Was goed dat je me daarvoor om 8u op de MV2 kon krijgen Martijn, was zeker mooi! Clean en de richting perfect om je 8m te parkeren en te laten driften.
toch blijf ik erbij dat 8m gedurende de top sessie 2013 te groot was voor de ultieme surf, met de 6 was alles samengekomen voor een onvergetelijke sessie zonder spanning in de lijnen. 8 was natuurlijk lekker maar niet ultiem surf. kortom volgende keer weer op mn eigen gevoel afgaan ipv te groot varen bij je matties, zeker in het begin .
|
|
|
tgroot
|
as donderdag weer eens kans . . . .
Iedereen weer op de zandmotor zoals afgelopen vrijdag?
(klein filmpje volgt vandaag of morgen,met in ieder geval wat beeld van jeroen en yoram)
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Ben benieuwd tgroot. Was iig een super sessie. donderdag kan ik niet, maar vrijdag hopelijk de herhaling ;-)
|
|
|
geloof68
|
toch blijf ik erbij dat 8m gedurende de top sessie 2013 te groot was voor de ultieme surf, met de 6 was alles samengekomen voor een onvergetelijke sessie zonder spanning in de lijnen. 8 was natuurlijk lekker maar niet ultiem surf. kortom volgende keer weer op mn eigen gevoel afgaan ipv te groot varen bij je matties, zeker in het begin . Evan's schuld dus. Ik was afgelopen vrijdag met mijn 90-95 kilo vol gepowerd. Vervolgens komt Evan het strand opwandelen. Pak jij maar een 7m zeg ik nog…. Nee hoor, pakt tie toch de 8m. Zijn 7m was natuurlijk nog zandvrij en droog en heeft tie voor het gemak ook maar op zaterdagochtend zijn 8m gepakt .
|
|
|