Local
Geen avatar
|
VOORUITZICHTEN VOOR DE PERIODE VAN 011500/012100: Een actief laag boven Wales trekt oost- tot noordoostwaarts en wordt om 21 UTC ten noordwesten van de Wadden verwacht. Een bijbehorend gebied met geclusterde regen- en korrelhagelbuien,mogelijk ook onweer,bereikt het westen in de tweede helft van de periode. Tegelijkertijd neemt de wind en de kans op matige tot zware turbulentie in het westen toe met aan het einde van de periode vooral bij buien uitschieters 40-45 kn,aan zee mogelijk 50 kn. van: http://nos.nl/teletekst#707_4
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik zag genoeg hulp in ieder geval Henk!
Ik hield de Ozone even vast zodat hji naar me toe kon zwemmen en Marc deed m'n board even aan de kant leggen Stiekem zijn die hufters best lief voor elkaar Helemaal top van jou dan, bedankt daarvoor Als het maar mis gaat helpen we elkaar idd waar mogelijk wel, als het niet misgaat proberen we het mis te laten gaan bij elkaar
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Helemaal lekker was het vandaag... helaas waren er ook weer mindere acties... zo werd bv Marc ff van z'n plank af gemept door een andere Rpm gast z'n vliegert. maareh na dit weekend zijn we allemaal kapot!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo dat was weer een lekkere zonnige sessie aan de 9m op de Slufter. Wel af en toe en beetje druk in de poel met wat wantoestanden hier en daar. Uiteindelijk mocht ik daar zelf ook nog van mee genieten met een kite vol tegen mijn hoofd. (Zie post van Arend)
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Was een mooi windje vandaag mannen! Helaas voor mij stond er wat anders op de agenda. Volgende keer weer!
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
ik kreeg die Fuut niet te pakken in de poel. paar keer getracht hem bij zijn nek te krijpen maar was me steeds te snel af.
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Playa was lekker genoeg ruimte ondanks dat iedereen dicht bij elkaar bleef. 8m was een beetje aan de kleine kant nu ik 25kg zwaarder ben geworden
|
|
|
JimHantu
Logs: 0 | 192 uur
|
Ik trok eerst naar achter op playa. Maar iedereen bleef op een hoopje in de hoek. dus gezellig met me banaan overal tussendoor gevlogen 8m had ik genoeg aan hoor
|
|
|
CCaptain
|
Wat een heerlijke loopsessie vanmiddag op sluffie! Leuk zo met een handjevol bekenden Gopro card was helaas leeg. Was ff spannend, schouder heeft het goed gehouden Tot de volgende
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was inderdaad een feestje met dit selecte gezelschap zeg! Ik heb heerlijk middagje gehad en genoten van iedereen zijn dikke lopps en vooral die brede glimlach bij iedereen....
Einde middag werd de 9 toch wel iets te om nog rond te gooien pffff
Deze gaat de boeken in hoor.....
@Marcus nu zeg ik het nog 1 keer, 2 handen aan je stuur!!!!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat een heerlijke loopsessie vanmiddag op sluffie! Leuk zo met een handjevol bekenden Gopro card was helaas leeg. Was ff spannend, schouder heeft het goed gehouden Tot de volgende Dat is snel gegaan met je schouder, top dat je weer van de wind kunt genieten. Was vandaag heerlijk met 9m op een lege brouwersdam met heerlijk vlak kabbelwater. Precies goed om een aantal dikke loops op af te zetten.
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Leuk dat Stormchaser er met crew was, ff aan de Flite 10m gebungeld. Vaart en springt erg goed. ( 10 min. gevaren dus niet echt getest)
|
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Werken jullie allemaal parttime of wat? En ik maar buffelen heel de dag. daar zijn voorspellingen voor.....
|
|
|
reymster
|
Morgenmiddag nog mensen op de slufter? 14:00?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Werken jullie allemaal parttime of wat? En ik maar buffelen heel de dag. heb jij geen windclausule in je contract?
|
|
|
|
|
HuibN
|
Zo'n middag maak je niet vaak mee op de Slufter. Vloed, 25 knp en met 4 man de hele poel voor ons zelf.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Zo'n middag maak je niet vaak mee op de Slufter. Vloed, 25 knp en met 4 man de hele poel voor ons zelf. 25kn? Op Bdam stond er denk ik maar 18-20, rond die tijd dan. In de ochtend was ie af en toe ook zoiets. Toch ff 5uur lang doorgevaren. Zag ff een poel opkomen, dus moest die sessie ff strekken. Jammer dat m'n wetsuit niet meestrekte . Merkte er zelf niks van tot Evan vroeg of ik geen koude billen had . Was wel een topsessie!
|
|
|