CHRIZZZZ
|
ik zal je op een drankje trakteren in het hotel :P toch gratiz (a)
|
|
|
|
vriesmjde
|
Hallo allemaal,
Zit er ook aan te denken om mee te gaan, weet het eigenlijk bijna zeker. Is geen geld en redelijk windzeker. Macnud en Emieck laat nog maar horen of jullie nog iemand nodig hebben om een kamer mee te delen.
Groeten Michiel
|
|
|
Marten
|
man man man, wat een drukte allemaal.
hoe moet ik zo al die namen onthouden (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
sjembek
|
Hoe duur was het vorig jaar omstreeks dit seizoen eigenlijk?
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
@Emieck en @MJdeVries @DaanD Wat mij betreft kunnen we inderdaad samen een kamer boeken. We zijn met zijn 4-en dus kunnen 2x twee persoons kamers boeken. Als 1 persoon niet kan dan kunnen we een drie persoonskamers boeken. Als jullie dat allemaal verder geen probleem vinden. Ik heb jullie allemaal op msn toegevoegd. Tevens stuur ik mijn mobiele nummer via de persoonlijke berichten. Ik wil aanstaande maandag gaan boeken. Ik spreek jullie wel voor die tijd.
@DaanD Wanneer weet jij of je kan?
@MJdeVries - Michiel Hij hebt bijna hetzelfde profiel als ik. Ook Zaandam en 29. Ik woon in Poelenburg.
|
|
|
emieck
|
heey mannen! dit lijkt me wel wat, moeten we nog beetje nar leeftijd kijken of maakt dat niet uit? ik ben namelijk 16 e jullie allemaal wat ouder geloof ik..moeten we ff kijken hoe iedereen erover denkt
|
|
|
Sherida
|
Wat is de uiterste datum dat je nog kan boeken?? Zit ff met me vakantiewerk, wil wel supergraag mee... ennn het is ietsje goedkoper geworden zag ik?! (grinnik_kitesmiley)
Hey Daan! Gewoon boeken, is gezellig! Werken kan je je hele leven nog..
|
|
|
Sherida
|
vergeten jullie mijn cadeautje niet(H)(H)(H) haha
Vergeet jij je traktatie niet
|
|
|
Micky
|
Vergeet jij je traktatie niet Zal ook wel gratis bier worden... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
F-one-Hans
|
Zijn er nog mensen die wel mee zouden willen maar deze week niet kunnen? Ik wil komende week nog gaan 5 of 7-6 vertrek en zoek nog reis/ kamergenoten. Of zijn er mensen die al geboekt hebben en in deze periode daar al zitten dan kunnen we elkaar ontmoeten...
|
|
|
Bossie
|
uit nieuwgierigheid:
gaan er nog mensen tussen week 30 en 33?
|
|
|
Passie
|
Vergeet jij je traktatie niet Zal ook wel gratis bier worden... (grinnik_kitesmiley) zou het? ik bereik dan de wonderbaarlijke leeftijd van 't legaal bier drinken
|
|
|
JorritPi
|
hoe weet je dat alle toeslagen enzo erbij zit?!
Omdat wij allemaal al geboekt en betaald hebben! All incl!
|
|
|
JorritPi
|
@ Nacnud, relaxed dat alles toch nog goed is gekomen. Hoeveel zijn er nu bijgekomen? 1. Pascal 2. Marten 3. Peter 4. Leon 5. Sherida 6. Emma 7. Mark 8. Jorrit 9. Dennis 10. en vriendin, 11. Chriz 12. Jeroen (ala Sissy slingshot) 13. Thomas 14. Arwin 15. en vriendin 16. Duncan (nog boeken) 17. Emieck (nog boeken) 18. Michiel (even snelbeslissen en boeken) 19. Daan (nog boeken)
|
|
|
JorritPi
|
@ Een bericht aan de Leander KiteHigh moderator , heb je geen vlag van Kitehigh.nl die we kunnen lenen voor onze trip naar El Gouna? Mede dankzij Kitehigh gaan we namelijk gezellig met z'n allen naar Egypte!!
|
|
|
Wie?
Gast
|
Zo\n vlag zou idd we vet zijn ok voor fotoshoots enzo:P. Zo ik heb echt zin om te knalle:D:D:D:DD:D:D
|
|
|
JorritPi
|
Zo\n vlag zou idd we vet zijn ok voor fotoshoots enzo:P. Zo ik heb echt zin om te knalle:D:D:D:DD:D:D
He maar @ Nurd of Wie ben ik? Wie ben jij?
|
|
|
emieck
|
maar wie wilt nou met mij in 1 kamer?!
|
|
|
Emma
|
Hopen dat ze niet ineens super moeilijk gaan doen met bagage als ze zoveel kiters zien...
|
|
|
emieck
|
haha ja echt he:P
|
|
|
Wie?
Gast
|
Bij prolimit kitebags zit een golf logo op. En daar doen ze weer makkelijker over als het golfers zijn.
|
|
|
emieck
|
ja want moet je nou extra bij betalen als je zegt dat t gewoon kitespullen zijn maar het alsnog binnen de 20 kilo valt?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Mensen voor je wat vraagt lees dit forum nou efe door..... Is allemaal al voorbij gekomen. Met transavia is een kiteboard bag tot 165 cm lang gratis mits hij binnen de 20kg begage valt (ook hierin je normale bagage gerekend..!!!!) @Nurd: dat golf logo is wel leuk....maar zeg maar wel dat het kitespullen zijn hoor....!!!!....want bij transavia betaal je juist wel voor golfspullen...altijd 15 euro.... Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|