Tom Kite
|
Als je twijfelt tussen de 9 of 12 zeker voor de 12 gaan.
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
een nieuwe link voor 550 (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) Ik heb mijn 7 meter voor 1099 gekocht Btw, ik heb dus een 7 mtr en ben 60 kg, en die is net even te klein, ik heb de 9 nodig.. dus ik zou voor de 12 gaan! Greetz Lucas PS nu eindelijk FULL kitehigh member
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
550 is een heel goede prijs en voor 1100 ben je goed afgezet lucas volgens mij is een links 12 gelijk aan een 14 C. Als jij met 90 kg met 3 bft op t water wil staan moet je zekerrrr die 12 nemen, dan is de 9 echt te klein. Over vaareigenschappen kan ik je zelf niets vertellen, heb hier een en ander voorbij zien komen wat niet al te positief was..
|
|
|
|
Idefixe
|
lucas naar mijn mening heb je a. teveel betaald b. hebben ze je gewoon een te kleine kite verkocht. ontopic: met 90 kg zou ik zeker voor de 12 m gaan! ( en zeker voor die prijs!)
|
|
|
boeki
Logs: 0 | 18 uur
|
kun je met een 12 ook met 5bft varen? het is een hybrid.......
dank voor alle reply,
prijs ligt op 690 usd
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Bestel je hem uit Amerika?
Heb je ook verzendkosten en imortkosten meegerekend? En hoe zit het dan met garantie?
Greetz Lucas
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
JEZUS CHRISTUS :O:O:O voor 750 een 10.5:O:O DAT KAN JE NIET MENEN... IK BEN ECHT DIK AFGEZET!!! En hoe zit het eigenlijk met de garantie, want ik ken iemand en die woont in duitsland en dan kan je het naar hem laten opsturen, gaat hij de grens over en stuurt het hier weer op.. veel goedkoper.. Greetz Lucas
|
|
|
VincentC
|
JEZUS CHRISTUS :O:O:O voor 750 een 10.5:O:O DAT KAN JE NIET MENEN... IK BEN ECHT DIK AFGEZET!!! En hoe zit het eigenlijk met de garantie, want ik ken iemand en die woont in duitsland en dan kan je het naar hem laten opsturen, gaat hij de grens over en stuurt het hier weer op.. veel goedkoper.. Greetz Lucas Welkom bij vd Berg zullen we maar zeggen
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Argh, hier kan ik echt niet tegen, anders zou ik nu al bijna aan mn 2e kite zitten.. Nu sta ik zelfs nog schuld van de vorige.. En ik moet mn vakantie nog financieren.. Greetz Lucas
|
|
|
VincentC
|
Argh, hier kan ik echt niet tegen, anders zou ik nu al bijna aan mn 2e kite zitten.. Nu sta ik zelfs nog schuld van de vorige.. En ik moet mn vakantie nog financieren.. Greetz Lucas Goede tip daarom, als je nieuwe kitestuff gaat kopen vraag het dan altijd hier even na. Zonde dat je nu teveel voor je kite hebt betaald, maar nog triester vind ik ze bij vd Berg dat ze 1. je teveel laten betalen en 2. een te kleine kite aanraden als 1-kite-quiver. Je zit trouwens prima met je 7 hoor, koop er een 12 bij en je hebt de ultieme quiver voor jouw gewicht, alleen had de volgorde beter eerst een 12 en dan een 7 kunnen zijn. Trek het je niet aan, denk dat vrijwel iedereen op dit forum in het begin is genaaid op zijn stuff.
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ja dat topic was gestart ver nadat ik mn kite had, ik heb ook gereageerd op dat topic @ Vincentt, ja maar 12 knp is wat moeilijker te vinden in de zomer.. Greetz Lucas
|
|
|
Geronimo79
|
met 90 kg een 12m varen met 5 bft.. dat moet volgens mij makkelijk lukken.. ff schemaatje erbij halen hoor...ff zien, 6bft begint bij 25 knopen volgens dat schema... dat moet toch ruim lukken met een 12m bow... en 90kg... Zelf vlieg ik met 25 knopen met een 11m c.. dus yah.. lijkt me wel te doen. (ben wel iets zwaarder).
Volgens mij moet je zo'n 12m bow zelfs nog langer kunnen houden. maar verstandiger boven de 5bft is denk ik een 9 m bow.. of zelfs beter een 7 erbij.. ben je helemaal klaar.
voor 550 DOEN! niet dat ik iets weet verder van die link, maar bowkites voor die prijs Nieuw.. altijd goed..
|
|
|
|
boeki
|
Zie net dat ik voor het zelfde geld ook een 10.5 kan krijgen, dus de vraag wordt 12 of 10.5, nu gebruik ik mijn oude (2000) naish 10 m2 het meeste. hoe ziet de performance van een 10.5 hybrid eruit tov een oude c kite 10 m?
|
|
|
reinout
|
je bestelt ze scker op ebay?
|
|
|
boeki
|
Yep, en heb een vriendje in Amerika die hem mee wil nemen voor me, scheelt BTW en shipping cost hoezo? ervaring
|
|
|
martijn
|
nu we het tog over de link hebben, heb ik ook een vraag! ik ga ook de link kopen, maar twijfel welke maat ik zal nemen. ik weeg rond de 60 en ben 173, ik groei nog hard dus..... owja ik twijfel tussen een 9 of een 10.5 voorlopig eerst rustig deze zomer, en dan in februari weer verder. dan zal ik waarschijnlijk weer paar kilo's aankomen ik hoor graag jullie reacties! greetzz, martijn
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik heb beide al een pers. bericht gestuurd Greetz Lucas
|
|
|
Geronimo79
|
Boeki ik zou in alle gevallen voor de 12 gaan.. je dekt die 10 C ook makkelijk af met die 12.. en vooral voor de rustigere wind heb je die 12m zeker nodig. Ik zit zelf ook te denken aan een bow.. ben iets zwaarder net iets meer als 100 kg. en wil minimaal een 14m bow hebben.. nouja of 13 m dan (waroo) omdat je dan ongeveer vanaf 13/14 knopen zou moeten kunnen varen.. zeggen ze...
12m en dan later die 7m erbij.. en je bent klaar.. denk dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt met die 10.5 om er nog iets bij te vinden. en! denk dat ivm met die rustige wind waar het mee begon je het meest zult hebben aan de 12.. (en dat vind ik zelfs al aan de kleine kant)
|
|
|
WaZuP
|
een 12 en varen met 3bfrt,
is echt grootste onzin die ik ooit heb gehoord, met een 16 c en normaal gevorderd board 130/39 heb ik minimaal een 12knoop =4bfrt nodig om hoogte te houden,
en ben 85, en een link is geen echte bowkite dus de extra power zal wel meevallen,
|
|
|