Mark-Fizzer
|
HEEY GAST!!!! of HEEY DUDE!!!!!! voldoet ook vaak wel...
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
Is niet zo moeilijk.
Duim / wijsvinger als een /\ in je mond. Het puntje van je tong tegen de onderkant van de punt van de 3hoek aandrukken en fluiten maar!! :-) Door je tong te bewegen bepaal je de hoogte van het geluid.
Succes. Ronald
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
HEEY GAST!!!! of HEEY DUDE!!!!!! voldoet ook vaak wel... ff off-topic. Gave avatar heb je!! Vooral de 360 is gaaf. Lukt deze ook met 1 hand in het water, dat je als het ware om je arm heendraait?
|
|
|
Maurits
|
Uhm ik wil niet de mod gaan uithangen, maar dit is toch echt kitelouge.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Borec, thanks voor het compliment maar ik ben het niet, was het maar waar. Dan was ik nu in Florida aan het kiten haha. Maar ik doe me best en eens.... ooit.... zal ik zo'n filmpje van mezlef hebben :P
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
Borec, thanks voor het compliment maar ik ben het niet, was het maar waar. Dan was ik nu in Florida aan het kiten haha. Maar ik doe me best en eens.... ooit.... zal ik zo'n filmpje van mezlef hebben :P Ok. :-) Ik zal het niet verder vertellen. ;-)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Misschien niet onmisbaar, maar wel handig.
Ik heb al vaak gemerkt hoe handig het is als je hard op je vingers kan fluiten, alleen ik kan het zelf niet. Vooral handig als je iemand's aandacht wilt vragen als je je kite wilt landen. Dus kan iemand nou eindelijk eens goed uitleggen hoe je hard op je vingers moet fluiten? (wel die manier met 1 hand en dus 2 vingers, anders valt mn kite uit de lucht)
't is net als met kiten: veel oefenen!
|
|
|
|
robin..
|
kan het zonder vingers in me mond en nog veel harder ook
|
|
|
Hessel
|
Ok dan, bedankt voor de tips, ik krijg al iets wat in de verte wel eens een zacht gefluit zou kunnen zijn en vrij veel kwijl, nog ff oefenenen dus
|
|
|
Borec
Geen avatar
|
Ok dan, bedankt voor de tips, ik krijg al iets wat in de verte wel eens een zacht gefluit zou kunnen zijn en vrij veel kwijl, nog ff oefenenen dus
Is ook een oplossing. ALs je maar genoeg kwijlt trek je vast ook wel de aandacht!!
|
|
|
big_ben_lair
|
het valt me op hoeveel mensen gewoon verdwaast om zich heen gaan staan kijken als ze willen landen!
met vlakke hand boven op je hoofd kloppen dat is het signaal voor landen!
met 2 fingers fluiten is het signaal om je hond te roepen!
|
|
|
Hessel
|
je kan zo vaak op je hoofd slaan als je wilt, als niemand weet dat je er staat heeft niemand je door, een harde schelle fluit valt op en daarmee trek je om aandacht. Dus eerst fluiten, daarna op je hoofd slaan.
|
|
|
Tjok
Gast
|
gewoon je hele hand in je mond doen en dan keihard blazen
|
|
|
#RemcO#
|
ik kan zonder vingers, is veel relaxter, en harder..... maar wel moeilijker om te leren
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
gewoon schreeuwen, (mensen staan toch vaak aan down wind kant) dit horen ze 1 km ver al aankomen....
|
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Misschien niet onmisbaar, maar wel handig.
Ik heb al vaak gemerkt hoe handig het is als je hard op je vingers kan fluiten, alleen ik kan het zelf niet. Vooral handig als je iemand's aandacht wilt vragen als je je kite wilt landen. Dus kan iemand nou eindelijk eens goed uitleggen hoe je hard op je vingers moet fluiten? (wel die manier met 1 hand en dus 2 vingers, anders valt mn kite uit de lucht)
Deze moet opgenomen worden in de I.K.o.
|
|
|
youne nl
|
heb een oplossing voor je probleem gewoon je kite recht in de wind zetten je lijnen fluiten zeker 0.1 sec en hopen dat iemand je vangt (trekt genoeg bekijks toch??)
|
|
|
|
Hessel
|
Nee, mss is vinger fluiten gewoon niet een van mijn talenten, maar goed, ik kan weer andere dingen. Ik kan bijvoorbeeld heel goed met mijn vingers klikken (of hoe noem je dat, dat je je middelvinger van je duim af laat glijden en dan zo'n klik krijgt)
|
|
|
youne nl
|
hahahaha zo roep ik mn hond werkt nie op zee hahahahhaha Nee, mss is vinger fluiten gewoon niet een van mijn talenten, maar goed, ik kan weer andere dingen. Ik kan bijvoorbeeld heel goed met mijn vingers klikken (of hoe noem je dat, dat je je middelvinger van je duim af laat glijden en dan zo'n klik krijgt)
|
|
|