florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
De kite komt begin/half sept op de markt. Prijzen kite compleet zijn: Bandit 7,5 € 1.250 Bandit 9 € 1.295 Bandit 11 € 1.395 Bandit 13 € 1.495 Bandit 15 € 1.595 Bar is 389 euro los
|
|
|
emieck
|
definitly the black with yellow one and the white with black one!!
|
|
|
Idefixe
|
(geschokt_kitesmiley) 389 eurie voor een bar. Wat een gigantische bak met geld!!!! Ik heb randy met die vlieger op Workum bezig gezien: zag er allemaal wel retestrak uit
|
|
|
gerco
|
beetje te druk vind ik
|
|
|
emieck
|
in dat filmpie most wanted loopen ze m wel twee keer dik gruwelijk zeg!
|
|
|
Buur
|
Met 12 meter lijnen!!
|
|
|
emieck
|
ja maar alsnog;)
|
|
|
Morres
|
hahaha bijna 400 voor een bar, wat een onzin, F-one zijn zelf bandieten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Klopt het dat de BANDIT de enige kite wordt voor F-one voor het seizoen 2008..
Dus de Rival en Tribel worden niet meer in productie genomen (shame_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
zijn ze gek geworden met die prijzen (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is inderdaad ongeveer 100 euro duurder dan de oude prijzen maar design mag wat kosten Bovendien zijn dat de adviesprijzen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vragen ja .......Dat is wat anders dan krijgen want anders krijgt Duitsland het weer druk met bestellingen vanuit Nederland (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik vind de stap die F-one zet door de C-shape (enigzins) te behouden en maar 1 kite uit te brengen als DE alround-kite getuigen van veel lef. Misschien wel meer als de Sigma serie van Naish.
|
|
|
burton
Geen avatar
|
@MINI-ME
Uit goeie bron weet ik dat de prijzen in Duitsland ook omhoog schieten, wat betreft kite's maar ook vooral wat betreft de barretjes!!
En duur zijn de kite's niet, dit zijn de normale prijzen die zoals altijd gehanteerdt worden,..al die ander merken kite's liggen qua prijs op dezelfde lijn!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En duur zijn de kite's niet, dit zijn de normale prijzen die zoals altijd gehanteerdt worden,..al die ander merken kite's liggen qua prijs op dezelfde lijn!
Alle merken verhogen hun prijzen evenredig, waardoor het lijkt of dit normaal is. Ik vind het niet normaal hoe duur de kites worden. Dit is niet iets voor 2008 materiaal, dat is al jaren aan de gang. Over een aantal jaar een 12m2 equivalent voor 2000,- kite only? Daar gaat het wel naartoe. En de bar van F-one is nu weer 4-lijns, dus echt belachelijk voor die prijs. Ze zijn zeker niet de enige...
|
|
|
Formula1
|
Idd erg duur, maar ik vind deze kite wel wat hebben zeker die zwarte. Zal maar eens informeren of ze in onze oosterburen nog een mooi prijsje hebben voor een 9m.
|
|
|
Dylan
Geen avatar
|
"The choice will be clear..." Joh! Als dat het enige model is
|
|
|
Spikey
|
@MINI-ME
Uit goeie bron weet ik dat de prijzen in Duitsland ook omhoog schieten, wat betreft kite's maar ook vooral wat betreft de barretjes!!
hehehe grapje zeker ? ;-)
|
|
|
Buur
|
Voor iedereen die intresse heeft om hem te testen!!! Kijk even wanneer de testtour bij je in de buurt is... daar is de Bandit in meerdere maten te testen !!
|
|
|
Gwensio
|
Voor iedereen die intresse heeft om hem te testen!!! Kijk even wanneer de testtour bij je in de buurt is... daar is de Bandit in meerdere maten te testen !!
ja ik wil wel! maar jullie komen nooit naar friesland!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ja ik wil wel! maar jullie komen nooit naar friesland! Vraag gewoon ff of je aan dat ding van Randy mag hangen..... Hij is vaak op Workun te vinden
|
|
|
Buur
|
Binnenkort zijn we wel weer een keer in friesland.... niet alles staat op de agenda
|
|
|