|
jeroen90
|
ja ik heb er pads besteld om 9 uur savonds ofzo. Kreeg zelfde avond nog mailtje dat als ik geld zosnel mogelijk overmaakte hij ze de dag erna opstuurde. Dus maandag besteld en woensdag in huis. Super service
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik heb best hover pads laatst bij hun gekocht, ik stuurde mail hoe veel ze me gingen kosten enz. kreeg meteen mail terug. en daarna mail terug gestuurt dat ze wou bestellen.. en had ze binnen 3 al binnen. en de factuur kreeg na 2 dagen, heb netjes betaalt en alles is goed gekomen. top dus!
|
|
|
|
TijN
|
en had ze binnen 3 al binnen.
goeiemiddag zeg dat is snel!!!
|
|
|
Jolien.
|
SUPER service, echt waar. Helemaal top, erg relaxt
|
|
|
|
Morres
|
Meestal zijn shops die snel reageren op mailtjes e.d. betrouwbaar is mijn ervaring(over algemeen, niet specifiek kiteshops) Xwatersport heb ik niet eerder slechte dingen vna gehoord
|
|
|
|
double_s
|
maandags gebeld over waroo 9m2 dinsdag had ik de kite in huis en donderdag kreeg ik de factuur. TOP GOZERS, GOEIE SERVICE DIRECT ANTWOORD OP JE MAIL.
|
|
|
harryCab
|
Top gasten,
Van de zomer 3 sets met LF pads/straps gekocht, helaas kon ik niet pinnen
Alles meegenomen en thuis geld overgemaakt.
Waar maak je dit nog mee?
Was hier voor de eerste keer.
Van te voren door allebei de eigenaren diverse keren gebeld over de status van de Pads, want die zouden nog binnen moeten komen.
|
|
|
Jolien.
|
Ik kreeg mn Waroo mee naar huis. zonder aanbetaling, splinternieuw.. met de woorden 'Laat me even eten hoe hij bevalt!'
Tuurlijk wel betaald na getest te hebben, maar het enige wattie van mn wist was mn emailadress
|
|
|
jeroen90
|
en smaakte die lekker?
|
|
|
Morres
|
Smaakte vast Best
|
|
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Paar berichten verwijderd goeroes. Edit: Arjan.
|
|
|
adrenalin
|
Poosje geleden een Waroo 11 telefonisch besteld bij Harm. Dezelfde avond het geld overgemaakt, en kite binnen 2 dagen thuis.
Vriendelijke gasten, goeie prijzen, snelle service. Wat wil je nog meer?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Goede shop omdat ze altijd objectieve hun informatie verstrekken ongeacht of ze nu een artikel kunnen verkopen of niet Heb er persoonlijk nog nooit wat gekocht maar vind Harm altijd erg behulpzaam en informatief met zijn antwoorden. Volgens mij hebben die gasten ook net een prijs gewonnen ivm BEST lopende dealerschap mbt BEST artikelen (of zoiets). 100% te vertrouwen dus als je het mij vraagt
|
|
|
Kevin
|
Laatst Liquid Force pads gekocht daar en kreeg meteen antwoord op me mail en binnen 2 dagen in huis helemaal top daaro
|
|
|
Elevation
|
wat moet je nou met drie setjes lf pads harrynaish ??
|
|
|
krullebol
|
wat moet je nou met drie setjes lf pads harrynaish ?? Beetje ouwehoeren ;-)
|
|
|
kitaholic
|
Sluit me aan bij vorige positieve reacties, heb er een setje bularoos gekocht. Goed advies, extreem goede service (bularoo 13 werd later omgeruild voor waroo 13, na de 1 maand omruilperiode), en prima communicatie. Komende set kites komt zeker weer bij xwatersport vandaan.
|
|
|
harryCab
|
wat moet je nou met drie setjes lf pads harrynaish ?? Vanaf 3 sets kreeg ik pas korting (grinnik_kitesmiley)
|
|
|