Kevin
|
surfpirates.de is een van de betere duitse winkels en goedkoop.
|
|
|
|
bignelis
|
@ crazy Kevin: Surfpirates kan je mailen wat je wilt, maar die dudes antwoorden niet. Persoonlijk heb ik het niet zo op webwinkels die niet reageren op mail.....ondanks positieve ervaringen op fora....
|
|
|
® € M © 0
|
Kiteperates.de is goede winkel
|
|
|
Ethicus
|
@ bignelis
Mailen naar Kitepirates kan je het beste via je eigen mailprogje doen omdat het contactformulier niet altijd lijkt te werken. Wanneer je op de normale manier mailt, heb je vaak dezelfde dag nog antwoord en uiteraard kan je ook bellen. Ze spreken er prima Engels!
|
|
|
bignelis
|
@ Ethicus, ik geloof best dat het een goede winkel is, maar je moet toch toch toegeven dat het niet echt vertrouwen wekt dat een formulier "niet werkt" op de site.....en dit als webwinkel dan maar zo laten, vind ik helemaal geen excuus. Ik zal ze nu even een mail vanaf mijn persoonlijke mailadres sturen. Ik laat weten hoelang het duurt voor ik antwoord heb.
Aangaande bellen versus mailen, ik vind dat als een bedrijf een mailoptie biedt, ze deze serieus moet nemen en niet dat je dan kan zeggen: "dan moet je maar bellen"
|
|
|
Peterkiter
|
Je bent niet verpicht ergens te kopen. Als je het niet vertrouwd gewoon niet doen. Ik heb wel wat over voor een paar 100 euro korting.
windsurf.de is ook een duitse site.
|
|
|
|
|