aan de titel van het plaatje te zien is het gewoon SM maarre, wij hebeb hiero ook een tijdje een afgezaagde kitepaal gehad, ook onder water(als het halflaag was) erg gevaarlijk
tja kan gebeuren. Bij hoog water staan er inderdaat wat paaltjes in het water waarvan een aantal niet zichtbaar zijn(vooral vogelgebied).
In jouw geval denk ik eerder dat het je boardje is zijn deze kan harder aan dan je zou denken en het eventueel raken van een paaltje zal eerder tot een breuk leiden dan een mooie blauwe plek.
Altijd oppassen bij Oostvoorne. Er staan veel meer paaltjes, ook buiten het vogelgebied. En als het aan dat natuurbeheertuig ligt komen er nog veel meer bij in de toekomst.
Laatst met hoog water maakte ik ook een backloop over die paal met schotel erop. Was ff schrikken want je zag hem alleen in een golfdal. Het vogelgebied raak je zo in met hoog water, oppassen dus.
Met hoogwater zie je geen van al die paaltjes bij het volgelgebied, en die rij die naar de slufter loopt vanaf de eerste duin is met hoogwater helemaal gevaarlijk, klotedingen zijn het
Ik ben dat metroseksuele gedoe echt meer dan zat. Ontharen is voor vrouwen.
Benen scheren kan ook een andere reden hebben. Als je een grote wond hebt op een plek waar veel haar zit is de kans op ontsteking groter en zal de wond minder snel genezen, daarom scheren wielrenners ook hun benen.