HDFrank
|
als mijn auto klaar is. hoop ik morgen nog ff te komen!
|
|
|
koen-tjeee
|
Dinsdag regen en vlagen. Woensdag droog en stabieler!
Wie o wie gaan er naar het strand?
|
|
|
HDFrank
|
Heerlijk middagje gepowered Guerilla 10 gevaren. Wat een heerlijke Golven, de branding was heftig. 100 m op zee waren het gewoon springschansen. Wel af en toe licht aflandig...
|
|
|
koen-tjeee
|
Ik ben jarloers op jullie allemaal! Na een mislukte kiteloop vorige week woensdag, ziet het er naar uit dat ik de komende maand niet meer in actie kom ;(.
|
|
|
NIELZZZZ
|
hey koentje is het toch erger dan je dacht?? wat heb je dan? ik moet zeggen is voor mij nu ook 3 weken terug dat het gebeurde maar vrijdag simpel frontroll en pats weer erdoor heen. niks die blesuures sterkte
|
|
|
HDFrank
|
As Weekend za stront regen!!!! zo ONO aflandig!!!!
Weinig kans dit weekeinde......
|
|
|
HDFrank
|
Vandaag gaf scheveningenlive.nl weesrstation + 35 knopen vlagen aan. Mij iets te veel van het goede.... Ik kijk morgen wel of het side shore is op scheef...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik heb gisteren lekker kunnen knallen. Lekker in het zonnetje en later in de dag wat regen maar na ruim 3 uur op het water gestaan was het lichaam op.
|
|
|
koen-tjeee
|
Ik heb gisteren lekker kunnen knallen. Lekker in het zonnetje en later in de dag wat regen maar na ruim 3 uur op het water gestaan was het lichaam op.
Je word met de dag ouder . Volgend jaar Catalist ipv C4! Haha
|
|
|
koen-tjeee
|
hey koentje is het toch erger dan je dacht?? wat heb je dan? ik moet zeggen is voor mij nu ook 3 weken terug dat het gebeurde maar vrijdag simpel frontroll en pats weer erdoor heen. niks die blesuures sterkte
Nielsje! Leuk feestje dus gehad . Haha, nee maarr dinsdag opnieuw terug naar het ziekenhuis. Tot nu toe heb ik er nog steeds veel last van. Ik ben bang dat het gewoon een lange 'pauze' word! Maar tegen december aan, ben ik benieuwd naar de brace die je nu hebt!
|
|
|
HDFrank
|
JTS is aan het afbreken.. Te zien op de rederij trip cam... 2 okt 9.44 uur
|
|
|
NIELZZZZ
|
echt dit seizoen is te snel gegaan op de club morgen nog scheeffie kiters die ook op rockanje zijn?
|
|
|
HDFrank
|
sorry ik heb andere verplichtingen!!!
|
|
|
HDFrank
|
Wie is die 'Held' / 'Mafketel' die nu16:47 uur met pal aflandig op scheef staat??? Hij zit pal naast het havenhoofd!!!!
|
|
|
koen-tjeee
|
Zijn er nog helden die het koude weer trotseren? Niels, Erik, Chris. Het gekke trio Hoe is het? Ik mag weer langzaam beginnen met wat sporten/belasten... Yeahahh!
|
|
|
JorritPi
|
Hee Koen!! Weer belasten? Klinkt goed! Ik ga vandaag weer het water op. Ga je mee?
|
|
|
JorritPi
|
Wie gaat er vandaag mee het water op?
|
|
|
NIELZZZZ
|
morgen word of heel pittig daagie of iets teveel spullen liggen wel al klaar ben er anders om 4 uur
|
|
|
Micky
|
Moet om 13.00 uur werken dus ff de lucht in rond een uur of 10. Nog meer liefhebbers...
|
|
|
koen-tjeee
|
Rond 16.15/30...!! 5 of 7...? Wat een dilemma!
|
|
|
koen-tjeee
|
Hee Koen!! Weer belasten? Klinkt goed! Ik ga vandaag weer het water op. Ga je mee? Met jouw wil ik altijd mee! (Maar een andere naam aangenomen )
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Hee Koen!! Weer belasten? Klinkt goed! Ik ga vandaag weer het water op. Ga je mee? Met jouw wil ik altijd mee! (Maar een andere naam aangenomen ) Koen.toch nog even lekker kunnen knallen. alleen het was zo donker geworden dat ik het verschil tussen het water en de lucht niet meer kon zien. ik had nog wel even door willen gaan. Trouwens lieve zus heb je. Is ze nog op tijd op de afspraak gekomen?
|
|
|
Elevation
|
ik wil wel een vroege sessie houden op scheef, kon vandaag niet weg mar morgen krijgen ze dan t razmabagmaforusvirus maar, kan wel tot een uur of 10, du 8 uur op t strand..
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Voor mij wordt het wat later denk een uur of 12
|
|
|