(HJ) MINI-ME
|
laatste into face slam?
Nope.. de uitvoering was geheel zonder crash
|
|
|
LOEN
|
Top HJ! Inderdaad een keer een zonnetje erbij Heb je trouwens die handpland nog? (die in op een mm na lande ) Anyway als je nog wat leuks heb mag je het ook mailen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Top HJ! Inderdaad een keer een zonnetje erbij Heb je trouwens die handpland nog? (die in op een mm na lande ) Anyway als je nog wat leuks heb mag je het ook mailen Tja... vanaf zondag heb ik ruim 4 weken de zon ter beschikking. Had idd de handpland ff over het hoofd gezien. Hier is i dan Check ook ff het mooie Zeewolde op de achtergrond
|
|
|
Nazar
|
Ik sta er ook op... Met mijn nieuwe MYSTIC WARRIOR 2
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik sta er ook op... Met mijn nieuwe MYSTIC WARRIOR 2 Ben jij dat... Ik herkende je niet met dat korte haar
|
|
|
henkert
Geen avatar
|
Ik sta er ook op... Met mijn nieuwe MYSTIC WARRIOR 2 lol, zo doet ie niet wat ie moet doen he:P Welke kleur bandit heb jij?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik sta er ook op... Met mijn nieuwe MYSTIC WARRIOR 2 lol, zo doet ie niet wat ie moet doen he:P Welke kleur bandit heb jij? Het was "goud" wat ik zag blinken
|
|
|
|
vissie
|
Ja idd..en zondag ook:P
|
|
|
|
Vinni
|
Ik hebt een roze Fuel, grijs/rood/wit Fuel, blauw/geel/nogwat Fuel. 11, 7, 15m²
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hebt een roze Fuel, grijs/rood/wit Fuel, blauw/geel/nogwat Fuel. 11, 7, 15m²
Vinni's roze/paarse Fuel op archief... Ik vind dit nogsteeds een erg mooi plaatje van je fuel
|
|
|
Nazar
|
Citaat van: Bandit-lunacy op Maart 10, 2009, 10:43:13 Ik sta er ook op... Met mijn nieuwe MYSTIC WARRIOR 2 lol, zo doet ie niet wat ie moet doen he:P Welke kleur bandit heb jij? Bandit - wit/rood Mystic warrior- goud
|
|
|
Nazar
|
Het was mijn eerste keer dat ik @strand horst ging kiten en is het altijd zo vlagerig?!
|
|
|
|
|
LOEN
|
Mooi rose is niet lelijk
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi gemaakt Lorenzo Die serie is mooi geworden... Vincent.. Wil je mij die serie ook ff sturen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Het was mijn eerste keer dat ik @strand horst ging kiten en is het altijd zo vlagerig?!
Dit was nog aardig constant
|
|
|
Vinni
|
Nee dat valt mee HJ, meestal is hij een stuk constanter! Naja, niet constanter, maar mindere gaten tussen de vlagen. gister was het wel erg extreem, 15 tot 25 knopen ofzo.. Ik zal de goede versie straks even naar je mailen!
|
|
|
LOEN
|
HJ zijn jou foto's ik plak alleen maar beetje sjoppen... Vin kan je wel de goede versie zo sturen. Hij was gister wel erg aan uit hoor... Sowieso was het de afgelopen paar keren een heeeeel stuk beter
|
|
|
Nazar
|
Dit was nog aardig constant Whahaa....nou dan wil ik niet constant is even zien....
|
|
|
Nazar
|
Nee dat valt mee HJ, meestal is hij een stuk constanter! Naja, niet constanter, maar mindere gaten tussen de vlagen. gister was het wel erg extreem, 15 tot 25 knopen ofzo.. Ik zal de goede versie straks even naar je mailen!
Jha idd.... het was wel heel erg... ik was alleen maar aan het poweren/depoweren
|
|
|
Vinni
|
Als het goed is moet je de foto nu wel binnen hebben HJ! Made by lorenz:
|
|
|