Kitesufferd
|
Moest er vandaag toch weer even aan denken. Alweer 2 jaar geleden..Henry RIP.
|
|
|
|
|
|
darky001
|
ze zijn al bezig met z'n tweeen
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Wat een waardeloze dag vandaag @Horst. Mega vlagerige wind en veel beginners die (nog) niet snappen dat het super iritant is als je met je kite op 12 uur dwars door de vaarrichting loopt. En ook altijd leuk, kinderen die door de lijnen van opstijgende kites heen rennen.
|
|
|
mart
|
Ik ben vandaag 23 mei mijn rode ozone pomp vergeten mee te nemen. Iemand gevonden?? MaartenR
|
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Vandaag was wel lekker, alleen is het wel ver lopen vanaf de gele boeien naar de kant (ventieldopje kwijt na een crash dus lege leading edge)
|
|
|
|
|
|
sjef
|
Hier een top sessie van 14.00 tot 20.30 tis dat het lichaam niet meer wou!
|
|
|
|
der Torch
|
Hier een top sessie van 14.00 tot 20.30 tis dat het lichaam niet meer wou!
dan moet je je torso maar eens gaan aftrainen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gisteren een top sessie en vandaag weer een top sessie @ Horst. Van 14.00 tot 18.30 lekker lopen knallen
|
|
|
Marko
|
Super sessie mooie filmpjes geschoten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was dat op Horst? Stond jij in het water?
|
|
|
Marko
|
Nee ik was aan het varen, joost een maat van mij had een camara mee. We hebben om de beurt staan filmen!! Ik groete je nog met die rode ozone c4 11m
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het morgen nog wat worden @ Horst? Ik heb namelijk geen zin om weer naar zee te rijden want NO is op Horst ook altijd goed.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Nee ik was aan het varen, joost een maat van mij had een camara mee. We hebben om de beurt staan filmen!! Ik groete je nog met die rode ozone c4 11m Check...ik had je gezien maar wist niet wie er nu aan het filmen was. S avonds trok hij helemaal lekker aan. Helaas had ik een verjaardag dus moest om 18.00 uur weg ;-(
|
|
|