darky001
|
ik heb wel de planning om te gaan. heb de auto klaar dus kan me weer richten op het kiten.
hangt alleen af of iemand kan rijden morgen anders moet ik werken.
maar ehm, waait het morgen dan wel hard genoeg voor je.. of heb je teveel tijd over.
|
|
|
gnijzink
|
ik heb wel de planning om te gaan. heb de auto klaar dus kan me weer richten op het kiten.
maar ehm, waait het morgen dan wel hard genoeg voor je.. of heb je teveel tijd over.
Verveel me kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nu al bezig om een 16m Helix te kopen,hahaha..
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Verveel me kapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nu al bezig om een 16m Helix te kopen,hahaha.. Jij hebt toch een 12m Rise als grootste kite? Ik zou zoiezo niet voor een Helix 16m gaan want die dingen hebben echt een slechte low-end. Overigens die Octane C-kite ook.
|
|
|
darky001
|
dat was ook als gein natuurlijk
|
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
ik heb thuis nog een 7 á 8 jaar oude 16m gaastra g-spot liggen. z.g.a.n. Zo een als hieronder wordt aangeboden. Dat was nog eens een sleurbak, Bij elk briesje werd je gelanceerd. Iemand interesse?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik weet niet of je daarbij zoveel meer low-end hebt als bij je Rise eigenlijk. Ik hoop het.
|
|
|
der Torch
|
zit Mofo nou niet te pesten jonge, laat hem toch lekker met zijn partytent buiten spelen als het mooi weer is. Kunnen wij met zijn allen onder de tent staan na een lekkere sessie en de bbq in de fik steken :-)
|
|
|
gnijzink
|
zit Mofo nou niet te pesten jonge, laat hem toch lekker met zijn partytent buiten spelen als het mooi weer is. Kunnen wij met zijn allen onder de tent staan na een lekkere sessie en de bbq in de fik steken :-)
BBQ??????????????? Wanneer????????????????????
|
|
|
|
darky001
|
alleen als ik op het board blijf staan. kan nog wel effe duren he...
weg werp bbq kosten 3 euro, en de broodjes en hamburgers 10 euro. wie regeld de saus?
edit : donders ik heb ook nog een strand tent ergens :-)
|
|
|
gnijzink
|
Zal het vrijdag avomd nog wat worden???? ?????? Kan bloody het hele weekend niet kiten!!! Gaat er nog iemand?
|
|
|
darky001
|
vrijdag / zaterdag / zondag kan je wel kiten met die 15 of 13
ik weet niet of die dagen kan maar probeer wel vrijdag of zondag
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Denk morgen eind van de middag, en avond ook aanwezig (als er genoeg wind is). Nu nog hopen dat ik deze week de Zephyr nog geleverd krijg, kan ik die met weinig wind eens een keer uitgebreider gaan testen
|
|
|
|
menace
Geen avatar
|
Waarom zijn er nu twee topics voor strand horst?
Ik ben van plan zaterdag en/of zondag te gaan. Als het regent (zaterdag) moet ik nog even zien of ik wel ga.
|
|
|
gnijzink
|
Ik ben er denk ik zo rond 14 a half 15. Hopelijk gaat het niet omweren en draait de wind een beetje op tijd richting zuid-west! Of nog liever door naar west
|
|
|
gnijzink
|
Waarom zijn er nu twee topics voor strand horst?
Ik ben van plan zaterdag en/of zondag te gaan. Als het regent (zaterdag) moet ik nog even zien of ik wel ga.
De andere is toch voor beginner vragen! Wat is er mis met een beetje regen? Wordt jij dan te nat,hahahahaaha
|
|
|
|
darky001
|
diep triest.. inderdaad, maar zee red ik niet op mijn scootertje
|
|
|
gnijzink
|
Knallen met de 15m!!!!!! Kijken of dat ding een kiteloop trekt!!!! of ik..............
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hopen dat ik vandaag of morgenvroeg de Zephyr binnen krijg, kan ik die zaterdag proberen.
|
|
|