der Torch
|
Zijn er nog laffe herdertjes die morgenochtend komen knallen op horst met de oh zo mooie westelijke richting aight?
|
|
|
Karst71
|
Hé HorstKiters , Dat knallen weet ik niet zo..........ik ben nog niet zo lang bezig! Ik wil morgenochtend gaan (donderdag dus). Zijn er dappere herdertjes die rond 10:00 willen starten?
|
|
|
gnijzink
|
Ik ben er vanmiddag
|
|
|
der Torch
|
morgenmiddag mirns, mofo ook daarbij?
|
|
|
gnijzink
|
morgenmiddag mirns, mofo ook daarbij?
Nope ;-( Moet morgen avond op tijd in Leusden zijn!
|
|
|
darky001
|
dat wordt dus horst.................
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Vanavond ook maar weer eens naar Horst, aanwezig vanaf ongeveer 17.30 uur
|
|
|
Karst71
|
:'(Hellup , Deze prutser heeft vandaag zijn ocean rodeo bar 2010 laten liggen bij strand horst . Heeft iemand hem gevonden? Ik hoor het heel graag !
|
|
|
Vinni
|
Ben er nog even langs gereden maar ik heb niets meer zien liggen..
|
|
|
|
Karst71
|
HaPe Bedankt! We hebben inmiddels contact. @Vinnie super man, jij ook bedankt!!
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Vandaag ongeveer vanaf 16.30 uur aanwezig, wie is er nog meer ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mocht ik vroeg thuis zijn van school dan kom ik ook die kant op. En als ik morgen vrij kan krijgen dan kom ik niet want dan ga ik morgen naar Mirns toe.
|
|
|
|
gnijzink
|
Hoop er vamiddag ook te zijn.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Superforecast geeft voor dinsdag 16knp aan. Ik geloof het nog niet helemaal maar als het echt zo is ga ik naar Horst en anders rammen op zee bij Ijmuiden.
|
|
|
gnijzink
|
Superforecast geeft voor dinsdag 16knp aan. Ik geloof het nog niet helemaal maar als het echt zo is ga ik naar Horst en anders rammen op zee bij Ijmuiden.
Was vandaag anders ook flink rammen met die vlagen!!!!!! Ben er morgen ook
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Kom gezellig naar MIrns joh. Ik had vandaag misschien toch ook maar naar Horst moeten komen. Maarja Morgen lekker kiten @ Mirns.
|
|
|
|
Richard85
Geen avatar
|
Ik zit te denken om morgen naar strand Horst te rijden om het daar even te bekijken, echter als ik op de forecasts kijk ziet het er niet echt denderd uit en vraag me af of er genoeg wind zal staan om lekker te gaan kite surfen. Gaat er morgen iemand naar Strand Horst ?
|
|
|
darky001
|
ik ga met de 13meter naar horst. zondag is nog minder dan morgen dus ik denk dat ik morgen maar probeer. en mischien maandag nog es.
hoelaat gaan we?
11 uur?
|
|
|
HaPe
Moderator
|
Morgen nog iemand van de horst-gangers die wil meerijden naar Wijk aan Zee ?, rij er toch langs
|
|
|
RFAC
|
vanmiddag al op wijk aan zee !! jij ook?
|
|
|