|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
word opeens veel bekeken zeg. toen ik begon te kijken stond het aantal hits nog op 60 nu op 75000 hehe
|
|
|
Hessel
|
laden duurt errug laaaaaaaaaaaang, maar wil m wel zien, gewoon om te zien waar al die ophef over is geweest
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
stelt niks voor eigenlijk is meer een opsomming van beelden en kranten artikels. ophef was dus wel een beetje voor niks.
|
|
|
Morres
|
niet echt KH,maar het is wel heel hot op moment. iig, liveleak ligt behoorlijk plat, denk dat fitna ze de kop kost (figuurlijk, qua bandbreedte )
|
|
|
|
|
|
|
|
Lex
|
Fitna is bijna niet te downloaden...komt echt geen vooruitgang in....morgen maar weer proberen.
|
|
|
arjanschip
|
Even inhoudelijk over de film. Ik vind niet dat de film er proffessioneel uit ziet. Ik snap ook niet waarom het maken zo lang heeft geduurd want er is bijna niks gefilmd maar alleen gekopieerd! Verder vind ik de bewijzen om aan te tonen dat de islamieten geweldadig zijn slecht. Hij laat een aantal filmpjes zien en zegt dan vervolgens eigenlijk dat heel de islam zo is. Net zoiets als een paar filmpjes van kiteongelukken en dan zeggen dat kitesurfen levensgevaarlijk en onverantwoord is!!
|
|
|
|
kitaholic
|
Net zoiets als een paar filmpjes van kiteongelukken en dan zeggen dat kitesurfen levensgevaarlijk en onverantwoord is!!
goede vergelijking!
|
|
|
Vinni
|
Fitna kan hier niet tegen op!
bevat schokkende beelden(A)
Wat een zwijnen
|
|
|
Lex
|
Lijken wel de middeleeuwen daar Gwensio....bizar
|
|
|
Gwensio
|
ja stelletje geake
|
|
|
|
Lex
|
Waarom? Iedereen heeft ermee te maken dus....
|
|
|
Vinni
|
triest dat dit hier allemaal op het forum gepost wordt.
Een kikker die in een putdeksel vastzit toch ook?
|
|
|
Lex
|
Nou wat een film zeg.....niks nieuws, alleen maar oude dingen. Erg dat Wilders op zo'n filmpje zo trots is. Extreem Vs Extreem.
|
|
|
Morres
|
Als alle mensen die nou extreem voor islam zijn en alle mensen die extreem tegen islam zijn in siberie de boel uitvechten, met uiteraard pacht voor de regering van Rusland voor het gebruik vna hun grond, gaan we hier en daar( het Midden-oosten e.d.) lekker verder met ons leventje. btw: Instant Update: Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Salah Edin bron www.Geenstijl.nl
|
|
|