michiel v geel
|
ik heb ze zelf laatst kunnen testen en moet zeggen dat de jaime toch een apart lekkere plank is. zeker als je af en toe een golfje wil pakken kan je beter een jaime nemen ivm de vierkante shape van de thorn.
mijn voorkeur zou naar de jaime toe gaan
|
|
|
storm
|
verder niemand ervaringen?
|
|
|
hendrik@zwin
|
ik heb de 07 jamie gevaren ik egypte en ik vond deze echt zeer lekker de thorn weet ik niet zo veel van maar wel al veel gehoord dat de 07 snel water hapte vanvoor weet ook niet of dit verholpen is bij de 08
ik zou voor de jaime gaan , zeker als je al van de jaime 06 afkomt die ik ook heb gevaren en ook zeker nie slecht is
|
|
|
Sake
Gast
|
zee, oldschool, beetje waven als het kan Ik zou de Xride ook in je keuze meenemen. Veelal als een Jaime maar net wat beter in de golven en chop.
|
|
|
krullebol
|
Ik heb zelf thorn 2007, super lekker board. Maar als je af en toe ook een golfje mee wil pakken zou ik, wat michiel zegt, toch echt geen thorn pakken, hij is namelijk best wel vierkant (vooral de tips, voor de rest is de shape namelijk hetzelfde als de naish sol).
|
|
|
xray
|
Second 2 Sake Ik zou de X Ride nemen. Nog smoother en zeker nog wat makkelijker met landen. Doordat hij wat langer is planneer hij ook nog wat beter en heb je nog minder last van duikneigingen.
Alledrie gevaren overigens....
|
|
|
naja
|
Maar xray heeft deze wel genoeg pop,ivm.zijn softflex?
|
|
|